Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
0ojannekeo0 schreef:nou dan zien we wel wat er van over blijft en waar jij of andere mee gaan dekken volgend jaar.Meredith, jammer, maar wel terrecht. Dier liet zich niet van zn beste kant zien. Veel te veel spanning stond erop, zoals bij vele.
In je rijtje met commentaar kan ik me absoluut niet vinden.
meredith schreef:0ojannekeo0 schreef:nou dan zien we wel wat er van over blijft en waar jij of andere mee gaan dekken volgend jaar.Meredith, jammer, maar wel terrecht. Dier liet zich niet van zn beste kant zien. Veel te veel spanning stond erop, zoals bij vele.
In je rijtje met commentaar kan ik me absoluut niet vinden.
fokfanaat schreef:sir donnerhal x matcho
0ojannekeo0 schreef:Het was weer een streng sellectief dagje vandaag.
Ik ben pas net thuis, de laatste groep was rond half 8 afgelopen, daarna nog wat gegeten met zn allen en toen naar huis.
Wisselende kwaliteid, eigenlijk vergelijkbaar met woensdag. Veel paarden die al remmen voor de laatste hindernis, om vervolgens in draf te landen. Veel foutjes in de fundamenten (snap niet waarom ze die er na 't staatje er niet uitgooien, fundament kan toch niet opgewadeerd worden). Veel té hete paarden mijns inziens. Ook veel paarden die vast lijken te zitten in de bovenlijn, kop veel te hoog de lucht in met springen.
Nee, de kampioen voor Den Bosch zit er imo nog niet bij...en als die al wel geweest is dan hebben we een enorm trieste jaargang.
petraaken schreef:fokfanaat schreef:sir donnerhal x matcho
Dan valt die ruglijn me heel erg mee. Meestal vererft Matcho geen al te beste ruglijnen. Hals is ook wel een aandachtspuntje bij deze hengst vind ik. Komt ook diep uit de borst vanaf deze foto te zien. Verder niets van de D-lijn uit Duitsland door?
fokfanaat schreef:ik was het vandaag, op een paar twijfelgevalletjes na, flink eens met de comissie.
fokfanaat schreef:tango x ferro was een goed paard, ging eruit door bemerking op voorbeen of niet?
fokfanaat schreef:Love_Someone schreef:Helaas vandaag niets door.
Hadden een Tango x ferro en een santano x Jazz.
Heeft er iemand misschien wel een foto van 1 van deze paarden?
fokfanaat schreef:ik was het vandaag, op een paar twijfelgevalletjes na, flink eens met de comissie.
CGJ12 schreef:fokfanaat schreef:ik was het vandaag, op een paar twijfelgevalletjes na, flink eens met de comissie.
Ik heb mijn punten nog niet gepost, maar ik was het 100% eens met de commissie.
Een perfecte keuze.
En daarvoor hoef je ze dus niet eens in de kooi gezien. Mijn oordeel is gebaseerd op de ochtendsessie.
Gezien de uiteindelijke selectie kunnen ze dus de kooi volgend jaar best overslaan.........
Love_Someone schreef:Vond de Ub40's allemaal wel aansprekende paarden, wel allemaal hetzelfde type..
0ojannekeo0 schreef:Je kraakt de paarden imo af.