Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sammie schreef:Ik zal die soap rondom puk wel gemist hebben dan
voyou schreef:Erg fijn om weer "Pukpaleis" commentaar te lezen!!
Heb niet altijd de mogelijkheid om zelf naar Ermelo te gaan en ik was dan altijd blij met de Pukpaleis commentaren!
Ceasario, gaat jij nu vaker "doorgever" worden?
nils schreef:en waar kan je je dan aanmelden?
Suzanne F. schreef:nils schreef:en waar kan je je dan aanmelden?
Pukpaleis pb-en...
Schrijf: NIEUWSBRIEF AAN en het komt goed.
Suzanne F. schreef:nils schreef:en waar kan je je dan aanmelden?
Pukpaleis pb-en...
Schrijf: NIEUWSBRIEF AAN en het komt goed.
MissHIS schreef:Pukkie was ook druk met kletsen, volgens mij heeft ie niet bij alle hengsten even goed opgelet gezien zn 'de mening van...'
meredith schreef:of misschien druk bezig om andere per pb te vertellen wat ze wel en niet mogen zetten/zeggen op bokt
TICKELS schreef:Hebben jullie de rapporten van de hengsten al gelezen?
Bij Zjengis Kahn staat als aanparingsadvies: kan naast formaat, het ACHTERBEENGEBRUIK en de werkwilligheid in de dressuurpaardenfokkerij verbeteren. De merries moeten opwaarts gebouwd zijn en geen vlak voorbeengebruik hebben.
Zou dat Achterbeengebruik nu een typfout zijn of moet ik naar een of andere bijscholing van het KWPN om dit te begrijpen?
Dit paard loopt en niet van achter en niet van voren!
misterA schreef:TICKELS schreef:Hebben jullie de rapporten van de hengsten al gelezen?
Bij Zjengis Kahn staat als aanparingsadvies: kan naast formaat, het ACHTERBEENGEBRUIK en de werkwilligheid in de dressuurpaardenfokkerij verbeteren. De merries moeten opwaarts gebouwd zijn en geen vlak voorbeengebruik hebben.
Zou dat Achterbeengebruik nu een typfout zijn of moet ik naar een of andere bijscholing van het KWPN om dit te begrijpen?
Dit paard loopt en niet van achter en niet van voren!
Hij loopt bergopwaarts, maar dan de verkeerde kant op, net als de Special.