Umeo schreef:Hier iemand al nakomelingen van United Touch gezien? Ben heel benieuwd wat jullie er van vinden!
https://www.facebook.com/21514702524152 ... 66816/?d=n
Nog weinig te beoordelen maar zag deze net voorbij komen!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Umeo schreef:Hier iemand al nakomelingen van United Touch gezien? Ben heel benieuwd wat jullie er van vinden!
MizzMontana schreef:Mijn 3 jarige Connect is net verkocht. Vanwege haar maat (1.53) toch besloten om haar niet te houden.
Wel zonde want ze was in veel opzichten verbeterd ten opzichte van haar moeder.
Bloed heeft Connect zeker doorgegeven. Chique type en spijkerhard op de benen.
[ [url=m/yyTKjP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nana_x0x schreef:Hallo allemaal! ik heb wegens omstandigheden beslist om mijn merrie toch te laten dekken dit jaar. Mijn oog viel op Kardesh. Zijn er nog mensen die hier mee gefokt hebben?
Mijn merrie is van esperanto v paemel (nonstop) moeder is van uno de laubry(v palestro vd begijnakker).
Zij is zelf zwaar gebouwd dus wil een ranke hengst erop...
lexa schreef:Nana_x0x schreef:Hallo allemaal! ik heb wegens omstandigheden beslist om mijn merrie toch te laten dekken dit jaar. Mijn oog viel op Kardesh. Zijn er nog mensen die hier mee gefokt hebben?
Mijn merrie is van esperanto v paemel (nonstop) moeder is van uno de laubry(v palestro vd begijnakker).
Zij is zelf zwaar gebouwd dus wil een ranke hengst erop...
ken je Uricas van de kattevennen al? Geeft ook mooie bloederige veulens