Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rockey schreef:dan heeft ie t druk gehad , vind het nogal wat voor een jong dier. maar wel een erg goed paard!
ik ga met deze dekken![]()
https://www.youtube.com/watch?v=TUwkmi5pID0
rockey schreef:dan heeft ie t druk gehad , vind het nogal wat voor een jong dier. maar wel een erg goed paard!
ik ga met deze dekken![]()
https://www.youtube.com/watch?v=TUwkmi5pID0
Laurie schreef:Timo schreef:janderegelaa schreef:Ik vind het leuk paard maar die moederlijn doet echt helemaal niets. Niets qua predikaten en heel minimaal in de sport.
Heb je het over de moederlijn van Indian Rock of Ibiza? Ik neem aan IR.
Wat zou daar mis mee zijn?
Timo schreef:janderegelaa schreef:Ik vind het leuk paard maar die moederlijn doet echt helemaal niets. Niets qua predikaten en heel minimaal in de sport.
Heb je het over de moederlijn van Indian Rock of Ibiza? Ik neem aan IR.
Teletekst schreef:Vind de Desperado aan de achterkant echt te weinig, zeker op het instructiefilmpje met minder spanning er op.... Staartdracht mocht van mij ook wat sterker.
Indian Rock over de benen echt ruige knol. Ik wacht het even af onder het zadel hoe hij zich gaat dragen, zie er nu nog wat teveel Vivaldi in.
Maar tussen die 2 koos ik toch liever voor IR.
misterA schreef:Teletekst schreef:Vind de Desperado aan de achterkant echt te weinig, zeker op het instructiefilmpje met minder spanning er op.... Staartdracht mocht van mij ook wat sterker.
Indian Rock over de benen echt ruige knol. Ik wacht het even af onder het zadel hoe hij zich gaat dragen, zie er nu nog wat teveel Vivaldi in.
Maar tussen die 2 koos ik toch liever voor IR.
Meer Vivaldi?? Gelukkig wel.
janderegelaa schreef:Ja over de moederlijn van Indian Rock. Ik vind het ook echt bijzonder dat hij door is want normaal gesproken laten ze een hengst, hoe goed ook, staan op de moederlijn. En deze moederlijn is heel predikaatarm en de sport is echt minimaal. Over 5 generaties 1 Z paard (zijn moeder) 1 LT paard en 1 GP paard maar die zit al in de 4e generatie ofzo.
misterA schreef:Over Vivaldi....
Hoezo?? De eerste Vivaldi Cennin, op een haar na Ned. Kampioen GP, RUIM 70%, en is nog geen 9 jaar,en wat te denken van Dreamboy??? Ik heb al zo vaak deze opmerkingen gehoord. Mijn antwoord is dan tweedelig, allereerst...kan je zelf dan GP rijden?? En als tweede, Vivaldi kan heel veel verbeteren bij een merrie met een sterk ondertredend achterbeen, komen echte toppers!!!