Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
mbkaatje schreef:Ha ha, je bent dus niet de enige Aimee. Ik had de nieuwe jaargang nog niet zien lopen, maar Zhivago was eigenlijk de enige die mij tegenviel. Erg jammer, wel een mooie hengst.
Later aan de hand liep hij veel beter.
Pipo schreef:mbkaatje schreef:Ha ha, je bent dus niet de enige Aimee. Ik had de nieuwe jaargang nog niet zien lopen, maar Zhivago was eigenlijk de enige die mij tegenviel. Erg jammer, wel een mooie hengst.
Later aan de hand liep hij veel beter.![]()
Aimee schreef:Liever een beetje lomp, maar wel lopen mèt ruggebruik en een goed gebruik van het achterbeen, dan een bloedmooi modelletje en voor de rest kun je er niets mee. Imo wordt het dan een Trak-fokkerij, als ze maar mooi zijn.
Pipo schreef:Je begrijpt mij verkeerd Mefera
kiana schreef:Florencio zelf vond ik werelds !
Ik heb toch hele fijne nakomelingen van hem gezien, heb er nog geen 1 gezien die niet lopen kan.
kiana schreef:Florencio zelf vond ik werelds !
Ik heb toch hele fijne nakomelingen van hem gezien, heb er nog geen 1 gezien die niet lopen kan.
Mefera schreef:Pipo schreef:Je begrijpt mij verkeerd Mefera
Verklaar je nader
Pipo schreef:Een jong paard gaat de eerste maanden altijd minder bewegen onder het zadel, maar met een prof ruiter erop zou hij nu toch wel net zo goed mogen bewegen los als onder het zadel
Pipo schreef:Een jong paard gaat de eerste maanden altijd minder bewegen onder het zadel, maar met een prof ruiter erop zou hij nu toch wel net zo goed mogen bewegen los als onder het zadel
Mefera schreef:Pipo schreef:Een jong paard gaat de eerste maanden altijd minder bewegen onder het zadel, maar met een prof ruiter erop zou hij nu toch wel net zo goed mogen bewegen los als onder het zadel
Volgens mij verwar je mij met mbkaatje..