janderegelaa schreef:manubres schreef:Voor de liefhebbers van Sarai L: ik heb een stapfilmpje met een zeer acceptabele stap.
Je kunt m toch ook hier plaatsen?
Hoe dan?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Suzanne F. schreef:manubres schreef:Voor de liefhebbers van Sarai L: ik heb een stapfilmpje met een zeer acceptabele stap.
Ik had niet anders verwacht. Dier kan heus wel stappen in rust.
Elisa2 schreef:Toch dezelfde selectiecommissie als vorig jaar..
"De jonge dressuurpaarden liepen op de eerste selectie de preliminary proef. “Voor alle leeftijdscategorieën is dat een pittige proef, waardoor alleen de betere ruiters met de betere paarden de proef makkelijker doorkwamen. Als selectiecommissie hebben we duidelijk van tevoren met elkaar besproken dat we paarden willen meenemen die ongedwongen een proef doorlopen met een natuurlijke bewegingsafloop en een fijne aanleuning. Daar hebben we streng op geselecteerd”, vertelt Johan Hamminga. "
Bron: https://www.horses.nl/dressuur/jonge-dr ... urpaarden/
manubres schreef:Elisa2 schreef:Toch dezelfde selectiecommissie als vorig jaar..
"De jonge dressuurpaarden liepen op de eerste selectie de preliminary proef. “Voor alle leeftijdscategorieën is dat een pittige proef, waardoor alleen de betere ruiters met de betere paarden de proef makkelijker doorkwamen. Als selectiecommissie hebben we duidelijk van tevoren met elkaar besproken dat we paarden willen meenemen die ongedwongen een proef doorlopen met een natuurlijke bewegingsafloop en een fijne aanleuning. Daar hebben we streng op geselecteerd”, vertelt Johan Hamminga. "
Bron: https://www.horses.nl/dressuur/jonge-dr ... urpaarden/
Nou, dan kunnen ze er veel laten staan, tegenwoordig zie je dat vrijwel niet meer in de ring. Maar heel goed dat ze daar op gaan selecteren, dan wordt de drang misschien ook groter om weer eens te gaan achterhalen hoe dressuur bedoeld was en ook zo te gaan rijden.
carika schreef:Phonix schreef:Interessante uitslag van de eerste WK jonge paarden selectie in Houten.
Ik zie dat This is Naqueen en Pjethro het niet heb gered. Jammer
One million ook niet zie ik? Jammer. H
Elisa2 schreef:Was dat niet hetzelfde paard wat daarna Grand Prix heeft gelopen met Diederik van Silfhout? Die had toen ook een heel goed paard uit een Friezen moeder.
carika schreef:Phonix schreef:Interessante uitslag van de eerste WK jonge paarden selectie in Houten.
Ik zie dat This is Naqueen en Pjethro het niet heb gered. Jammer
One million ook niet zie ik? Jammer. H