Momenteel gaat Lunera zo hard de hoogte in dat er geen gram vet meer op zit, maar ik ben blij dat ze nu eindelijk wat groeit

Die van jullie zijn allemaal zo mooi vol en hier is ze echt nog zo'n langpootmug

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dais_ schreef:Sentir, staat ze nu alleen? En waarom is verschil in grootte een reden om ze niet samen te zetten? Mijn vorige paard van bijna 1.80 was juist heel lief voor kleine paardjes
Momenteel gaat Lunera zo hard de hoogte in dat er geen gram vet meer op zit, maar ik ben blij dat ze nu eindelijk wat groeit![]()
Die van jullie zijn allemaal zo mooi vol en hier is ze echt nog zo'n langpootmug
[ Afbeelding ]
Sentir schreef:@dais nee ze staat niet alleen. Ze staat samen met nog 2 andere veulens.
Mijn merrie graait met Dr voorpoten en kan best wel schoppen. Ze is ook een zwaarder type. Dus als ik haar gewoon direct bij Milkyway zet dan gaat dat direct mislopen. Millyway is iets fraaier van bouw dan mn merrie
Dais_ schreef:Sentir schreef:@dais nee ze staat niet alleen. Ze staat samen met nog 2 andere veulens.
Mijn merrie graait met Dr voorpoten en kan best wel schoppen. Ze is ook een zwaarder type. Dus als ik haar gewoon direct bij Milkyway zet dan gaat dat direct mislopen. Millyway is iets fraaier van bouw dan mn merrie
Als je merrie niet zo braaf is dan zou ik inderdaad geen onnodig risico nemen