Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gitta1977 schreef:Ga maar eens op de keuringen kijken en zie bovenstaand bericht. Dat is echt zo, het valt gewoon op.
Sjoert schreef:Zoals al meerdere keren gezegd is, werd Painted hier voor de show gereden.. Niet om een Wereldbeker werdstrijd te rijden.
anneliesdj schreef:Sjoert schreef:Zoals al meerdere keren gezegd is, werd Painted hier voor de show gereden.. Niet om een Wereldbeker werdstrijd te rijden.
Ik vind dit maar rare uitspraken, alsof ze er 2 trainingsmethoden op na houden.
Ik kan me idd voorstellen dat er bij zo'n show als dit iets minder op de details gelet wordt maar ook zo'n show is toch een product van de training en die training is wedstrijdgericht.
Ik vind HP qua lengte idd niet zo mooi staan op PB en ook niet op Vivaldi maar ja, daar kan hij ook niets aan doen, denk dat hij pas 'mooi' oogt op een paard als het paard boven 1,75 is.
Lilliputter schreef:Dit is geen rare uitspraak. Een show moet je los zien van een wedstrijd of training. Training gebeurt thuis en vooraf een show of wedstrijd. Een show is spektakel en daar hoort wat gejuich en geklap van het publiek bij. Tijdens een wedstrijd moeten alle details kloppen, tijdens de show gaat het om het beeld maar vooral wat heeft de hengst in huis en wat kun je er op dat moment uithalen. De hengstenkeuring is voor veel fokkers toch hét moment om een hengst te beoordelen. Terecht of niet terecht. Alles alles volgens een wedstrijd zou verlopen krijg je een strakke bedoeling en is de hele sfeer weg.
wonderboy schreef:Zo de keuring zit er weer op.
Raar eigenlijk, je leeft er zo naar toe en als het voorbij is ben je ook weer zo blij dat t voorbij is![]()
Fijne keuring gehad. Dat wat we een klein beetje verwacht hadden is verre van de waarheid geworden.
Maar 1/3 aangewezen is alsnog goed
Heeft er iemand nog foto's van 451, 662 en 557?
Alvast bedankt.