Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_10_ schreef:Mijn merrie is opgenomen in het stamboek.
Beetje jammer was vooral de man die het lint om wilde doen, ik zei nog dat hij hem maar gewoon moest geven maar die man zei dat ze het maar moest leren
Dat heb ik geweten![]()
Ze schrok kwam overeind en klapte om.... ze was gelijk erg over d'r toeren.
Goede les dus voor de volgende keer!

En t is maar goed dat niet iedereen op hetzelfde paard valt, want dan bleven heel veel paarden onverkocht. overzee2 schreef:hoi,
Ik lees net dit hele topic. Spannende tijden voor de meesten van jullie. Ikzelf heb mijn paard in mei naar de EPTM gedaan met daarna meteen opname.
Ik ga nu naar de CK van Warga op 24 juli om te proberen mijn paard ( Apalatina Rhodium x Cassis xx ) elite te krijgen. Heel spannend allemaal want ze had 75 op exterieur en 75 voor de test. Net gehaald, ze is heeeeeel bloederig ( meer dan 55 % volbloed) en doet nog heel jeugdig en kaal aan. Het is dus een hele grote twijfel of ze het gaat redden, maar goed, niet geprobeerd is niet gelukt. Dus nu veel longeren rijden enzo meer. Ze staat wel lekker op het land en ze gaat naar een professionele stal om er tip top uit te zien (voor zover dat voor haar mogelijk is).
Iedereen verder heel veel succes en ik blijf meelezen als dat goed is .............