Pipo schreef:Ik heb Kittel al vaker aan het werk gezien en moet zeggen dat ik weinig ruiters ken die zo fijn paardrijden. Echt super!
Ik heb hem vanmiddag Pandoer zien rijden.
Daar kan menig GP ruiter & paard een puntje aan zuigen

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Pipo schreef:Ik heb Kittel al vaker aan het werk gezien en moet zeggen dat ik weinig ruiters ken die zo fijn paardrijden. Echt super!
Pipo schreef:Ik heb het nogmaals zitten kijken. Maar kan alleen maar denken. Zie je wel, het kan dus WEL.............zonder gepluk, doorgeslagen stang enz...........en met een paard wat blijdschap en meewerken uitstraalt.
Soms denk je in de dressuurland toch dat het echt niet meer mogelijk is
mbkaatje schreef:Had nog nooit van Kittel gehoord, maar het lijkt mij een hele fijne ruiter. Hij had Scandig in ieder geval veeeeeel beter voor elkaar dan vorig jaar.
mbkaatje schreef:Van Pandoer heb ik ook genoten inderdaad. Onverstoorbaar trouwens, alle drie de gelderse. Leuk om te zien!
mbkaatje schreef:Van Pandoer heb ik ook genoten inderdaad. Onverstoorbaar trouwens, alle drie de gelderse. Leuk om te zien!
Pipo schreef:Kittel reed Pandoer toch al een tijd? weet het niet zeker hoor!
Pipo schreef:Kittel reed Pandoer toch al een tijd? weet het niet zeker hoor!
Aimee schreef:[
Gribaldi was inderdaad rampzaligIs die niet toe aan pensioen?
sarabande schreef:Leuk al die hengsten die al dan niet goed gereden werden en het commentaar van de wal.
Maar het enige dat belangrijk is: Hoe fokken ze.
Opvallend is dat veel nummero 1 hengsten geen potten breken in de fokkerij.
Dus het zal serieuze fokkers worst wezen of er een blije rijder op zit, die kijken even verder.
sarabande schreef:Leuk al die hengsten die al dan niet goed gereden werden en het commentaar van de wal.
Dus het zal serieuze fokkers worst wezen of er een blije rijder op zit, die kijken even verder.
krackertje schreef:Ja ook ik was blij met wat Kittel liet zien met Scandic, en ja vorig jaar 1 drama. Wie weet trouwens hoe de ruiter heet die Zhivago heeft los gereden, ook dit vond ik een ruiter met veel gevoel en handig rondsturen zonder pluk of trekwerk.
Pipo schreef:En daarbij kan een goede hengst dusdanig slecht voorgesteld worden dat het een slechte lijkt. Dat kost het dier toch dekkingen.
mbkaatje schreef:Geen idee, niet gezien, maar het optreden van Zhivago in de ring vond ik op z'n zachtst gezegd heeel erg tegenvallen. De galop deed hij wel goed, maar de draf was dramatisch. Ik hoop toch echt dat dat de volgende keer een stuk beter is.
Verder vond ik de nieuwe jaargang zeker niet tegenvallen. Ben benieuwd hoe dat uitgroeid.