herrewijnen schreef:ik vind ook dat je niet naar kleur moet kijken, wij moeten nu ook weer gaan verzinnen waar we mee moeten gaan dekken, we hebben een vos van royal-dance en ik zet daar net zo makkelijk weer een vos op, ik wilde eigenlijk houston nemen maar een hoop mensen raden dit af vanwege zijn karakter, en onze merrie is op stal super lief maar onder het zadel een draak dus ja! Ik denk met de hengsten keuze gewoon waar zou ik nu een veulen van willen hebben, welke hengst spreekt mij aan en daar wil ik een copie van hebben, heel simpel maar tot nu toe werkte het goed.( onze merrie fokt zoals de vader er uit ziet ,enkel wel groot ) . En fokken met een nieuwe hengst kan altijd verkeerd uitpakken, kijk maar na de ferro lijnen, stravinsky, trentoB.
Maar hoe slecht de hengst ook is er staat altijd nog een moeder achter en dat is gewoon vind ik het belangrijkste.
Volgens mij pakt het fokken met Ferro lijnen toch niet echt verkeerd uit hoor...Volgens mij lopen er in het aankomend verrichtingsonderzoek toch weer aardig wat paarden met Ferro bloed in de aderen en had de 3e in de kampioenskeuring dat ook.
Van Stravinsky zijn toch hele goede paarden gekomen. Trento kan ik niet anders dan je gelijk in geven.