Beide merries vandaag op dracht gescand, eentje niet drachtig en de andere heeft wel een ei zitten, maar lijkt toch drachtig te zijn.

vind het van de ene merrie wel balen, iedere keer een voorbeeldcyclus en iedere keer niet drachtig.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Oehlala schreef:ik ben vitamin e gaan bijgeven na de eerste poging. 2de poging drachtig... toeval of niet, geen idee. 2 dierenartsen die het aanraadden...Och Gomir, dat is balen! Veel beterschap.![]()
Beide merries vandaag op dracht gescand, eentje niet drachtig en de andere heeft wel een ei zitten, maar lijkt toch drachtig te zijn.![]()
vind het van de ene merrie wel balen, iedere keer een voorbeeldcyclus en iedere keer niet drachtig.iemand nog ideeën waar dat aan kan liggen?
Umeo schreef:Heb je haar ooit laten nakijken door een osteopaat? Hier (mss toevallig) hetzelfde aan de hand gehad. Bekken 1 x laten behandelen door osteopaat. Meteen nadien drachtig en nooit meer problemen gehad
Bekken stond iets scheef waardoor er een onnatuurlijke spanning op de baarmoeder ontstond.
Evelien__ schreef:Umeo, haar vorige veulen had ze op 342 dagen, dus als ik nu 342 dagen reken zou het op 07/06 komen. Ze is echter zo zwaar dat ik voor haar hoop dat ze het niet meer zo lang moet trekken...