Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dees schreef:Ben het niet op alle punten met je eens Elisa2, vond bijv. de nafok van Galaxie en Toto Jr. echt beter dan jij hier beschrijft.
Absoluut de beste collectie van de dag kwam van hengst Franklin.
misterA schreef:De hengsten waar we het meest aan hebben zijn imo Ferguson en Toto jr. Ze zijn echt vernieuwend en ik denk dat Toto top sportpaarden gaat geven.Wat een droomafstamming, V en MV de twee beste dressurhengsten van dit moment. Zal best wel eens iets op het exterieur zijn aan te merken maar met deze droomafstamming, zijn eigen verrichtingen én de getoonde veulens (zeker de Toto x Charmeur, een droomveulen) met beste bewegingen, zie ik heel veel kansen voor hem. Van Franklin, Fellini, e.v.a hebben we al zoveel voorhanden. Wel zag ik veel kwaliteit in de hele breedte, geen echte zwakke broeders.
misterA schreef:... de getoonde veulens (zeker de Toto x Charmeur, een droomveulen) met beste bewegingen,...
lisch schreef:Valt me wel op veel veulens franse stand in de rapporten wel een aandachtspunt denk ik
Elisa2 schreef:Ehm hoezo? toontreders maken vaak een maaiende beweging en paarden met een franse stand een scheppende {draai} beweging.
ART_UMA schreef:lisch schreef:Valt me wel op veel veulens franse stand in de rapporten wel een aandachtspunt denk ik
Lees ik net in het rapport van Franklin: Het voorbeen is van terzijde gezien correct gesteld maar wat teer en van voren gezien frans gesteld met smalle voeten.
Staat in z'n index buh stap correctheid: 97 = richting toontredend![]()
![]()
Iemand die dat kan uitleggen?