Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sandradeboer schreef:Ik lees net op de voorpagina dat de broer van mijn merrie door is naar de 2e bezichtiging via de nakeuring. Wat houdt dit precies in, de nakeuring? Wat is het voorschil met de voorgaande dagen? Het is overigens de 743 United x Farrington.
zeanine schreef:sandradeboer schreef:Ik lees net op de voorpagina dat de broer van mijn merrie door is naar de 2e bezichtiging via de nakeuring. Wat houdt dit precies in, de nakeuring? Wat is het voorschil met de voorgaande dagen? Het is overigens de 743 United x Farrington.
nakeuring is voor te laat aangemelde hengsten of hengsten die vanwege veterinaire redenen niet op de reguliere dag konden komen
Adriana schreef:55 springhengsten verschenen vanochtend op de straat voor de hengstenkeuringscommissie.
Vanmiddag in de kooi werd bij drie hengsten de beoordeling gestaakt, twee vanwege onregelmatigheid en één wegens onvoldoende instelling.
Morgen vervolgt de eerste bezichtiging weer met springhengsten, aanvang 08.00 uur op de straat.
Onderstaand treft u de doorverwezen hengsten aan.
255 Pacific x Mermus R 1.62 m
256 Padinus x Lux 1.67 m
262 Padinus x Concorde 1.62 m
263 Patent x Litho 1.63 m
271 Quasimodo Z x Codexco 1.66 m
276 Quasimodo Z x Concorde 1.64 m
278 Quasimodo Z x Lands River 1.66 m
287 Quidam de Revel x Nimmerdor 1.66 m
289 Quidam de Revel x Caretino 1.68 m
294 Quite Easy x Contender 1.63 m
297 Quite Easy x Silvio II 1.66 m
307 Rubert R x Odermus R 1.67 m
309 Sam R x Goodtimes 1.62 m
311 Sam R x Ekstein 1.65 m
Hoe waren de directe Quinars? En hoeveel Quinars waren er?
mbkaatje schreef:Zou iemand voor mij kunnen nakijken welke hengsten van Stoeterij 't Centrum zijn. Ik begreep van mijn vader dat ze twee hengsten aangeboden hadden en allebei mochten ze door. De ene was een Tuschinski (maar ik weet niet welke) en de ander wist mijn pa niet meer.
Wil iemand met een boekje dat nakijken voor mij. Alvast hartelijk dank.
Gitta1977 schreef:Mis ik nou ineens de helft van het topic ofzo? Zie de bijdrage van Marcolemar niet meer en die had ik nou net nodig voor een wat uitgebreidere reactie dan een paar puntjes...