Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
misterA schreef:Ik vind heel veel reacties veel te negatief.Ik krijg zo de indruk dat heel veel bokkers hun
toppers om wat voor reden dan ook, thuis hebben gelaten. Ik vond ook de dressuurpaarden
die aangewezen zijn, over het algemeen erg goed. Er liep wel eens een verdwaalde tinus
tussen, 520, in de veiling moest hij bijna vooruitgeduwd worden,zelden zo'nslappe dweil
naar Ermelo zien gaan. Maarverder veel sterk bewegende paarden goed ontwikkeld voor
zulke jonge broekies. Blijf altijd kritisch, maar wel op een wat positievere manier.
Wat ik echt humoristisch vind ,is alle "inside information" over paarden enmensen
een hoog kletsgehalte.
Ricckkk schreef:Omdat ik en velen die ik gesproken heb vonden dat je nou niet over een hele goede collectie kon spreken

Citaat:de Rousseau x Inspekteur

youngster schreef:Scandic vond ik ook wel positief, alleen kunnen ze geen van allen stappen.
[***] schreef:Upperville voert ook minder gelders bloed. Had ook niet zo'n best veulenrapport. Vitens wel daarentegen, en die kan ook best galopperen en springen.
Ik ben erg zuinig op het gelders bloed in mijn veestapel, nog zuiniger dan ik er voor vrijdag op was.
Ulissa schreef:Citaat:de Rousseau x Inspekteur
Dat paard vond ik echte kerel. Jammer dat deze niet doorging.
Je kunt vallen over zijn iets wat grote hoofd, maar ik vond dit niet storend.

amaze schreef:Ik heb schitterende dressuur paarden gezien zaterdag .(een enkele uitzondering daargelaten ) Ik kon het niet met alle aanwijzingen eens zijn en vond ook dat ze anderen wel aan hadden moeten wijzen (oa de Rousseau x Inspekteur )
Bij de springpaarden waren er ook enkelen die voor dressuur paard "door hadden kunnen gaan "![]()
Waar ik persoonlijk de meeste moeite mee heb is het feit dat de bloedspreiding steeds kleiner wordt .Het KWPN moet zich imo dan wel afvragen of een hengst met weer Ferro ,Flemmingh of Cocktail bloed uberhaupt nog wel iets aan de hengstenstapel toe kan voegen .........

eilander schreef:Dan moet Arie en zijn gevolg zich dus toch een achter zijn oren gaan krabben.
Maar het blijft met Albert Voorn en Henk van Bergen toch een eenzaam roepende in de woestijn. Wanneer zal het tij keren voordat men weer begrijpt dat alles bij een paard om het evenwicht draait.