Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marjolein88 schreef:Moratoetje.. moet ik me aangesproken voelen?![]()
astrea schreef:Er werd zaterdag apart gekeurd, waren veel ontevreden eigenaren, dat is echt zonde. Ook de plaatsing bij de oudere hengsten was soms wat apart te noemen. Kijk Florencio z'n plaats wist ik van te voren al, dat is zijn lot en daar heb ik me bij neergelegdmaar dat een kreupele en regelmatig in telgang gaande hengst gewoon hoog geplaatst wordt daar kan ik niet bij.(quote)
Wil je dit een uitleggen, mag ook zonder naam maar met hoofdstel nummer.
Heb niet alles gezien, maar de meeste wel.
Fokker321 schreef:Weten jullie leuke dressuurponydekhengsten met een stokmaat tussen 1m35-1m42? (C-maat of kleine D)
FS Mr Right is me bekend.
EllyC schreef:Ik vind ponies fokken veel leuker dan paarden maar de onprofessionaliteit heeft mij erg verbaasd.
Bij de welsh zag ik bv leuke hengst voorbij komen, ik op zoek naar meer info...... Naast de info van de keuring gewoon niets te vinden, ook op naam van eigenaar zoeken leverde niets op. Tja hoe graag wil je dan je hengst laten dekken. Een simpele fb pagina is toch zo gemaakt.
Website van stamboek bijwerken zou ook heel fijn zijn. Goedgekeurde hengsten van verleden jaar zijn nog niet terug te vinden.
Verleden jaar kwam ik een ponyhengst live tegen op een wedstrijd. Deze had ik achter de hand voor dekking 2023. Totdat ik toch wel een heftige "opmerking op het fundament zag". Hoe kan het dat deze dan goedgekeurd wordt..... (was bij nrps). Dan kun je dus blijkbaar ook niet uitgaan van de keuringscommissie.
LDRD schreef:Voeten waaraan veel geknutseld is om het resultaat acceptabel te krijgen, vind ik niet wenselijk hoor. Je krijgt er bij de vererving geen hoefsmid standaard bij. Ik zie ze liever gewoon correct.
Ben ook benieuwd naar die van jou, hoe die het gaat doen hoor. Mooi type in ieder geval en ik houd van de mooie hals die erop zit.