Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_San87_ schreef:Nessie schreef:Prijzen lijken over het geheel wat gestegen, Glock’s Trafalgar ook iets, maar die staat nog wel op mijn shortlist voor dit of volgend jaar. Schwarzgold ook en verder sta ik nog wel open voor andere hengsten.
En terugdekken met Everdale? Of gaat het om een andere merrie?
yvonnepuntnl schreef:
mavantos schreef:
Kriel schreef:Ik vind dit ook een ongelooflijk fijne hengst: https://www.youtube.com/watch?v=SUEQ-eUNeSE
Kan zo snel niet vinden of ij beschikbaar is en voor welk bedrag.
_Lorette_ schreef:mavantos schreef:
Knap gereden en goed paard! Jammer van het staken... Ik zou dan ook gaan twijfelen of ik hem zou willen gebruiken, terwijl het best zo kan zijn dat hij door bepaalde omstandigheden zo reageert op dit moment. Voorheen was er niets aan de hand, toch? Wel erg jammer.
Elisa2 schreef:Jammer dat het filmpje weg gehaald is,
Elisa2 schreef:Jammer dat het filmpje weg gehaald is, ik kan het niet zien .
Nessie schreef:Prijzen lijken over het geheel wat gestegen, Glock’s Trafalgar ook iets, maar die staat nog wel op mijn shortlist voor dit of volgend jaar. Schwarzgold ook en verder sta ik nog wel open voor andere hengsten.
x_Milou schreef:Nessie schreef:Prijzen lijken over het geheel wat gestegen, Glock’s Trafalgar ook iets, maar die staat nog wel op mijn shortlist voor dit of volgend jaar. Schwarzgold ook en verder sta ik nog wel open voor andere hengsten.
Karakter was belangrijk voor je toch? Ik heb een onwijs fijne Trafalgar, super fris, voorwaarts en scherp maar zo braaf en nuchter dat ie nog bijna als manegepaard zou kunnen dienen. Het karakter van dat paard zorgt ervoor dat ik overweeg Trafalgar dit jaar te gebruiken, zijn er nog meer mensen die ervaringen hebben met zijn nafok?
Ik was op de HK ook erg gecharmeerd van Jovian, imo vooral opvallend hoe makkelijk het beeld was. Oortjes naar voren, mooi ontspannen, geen zwiepstaart, vond het fijn om naar te kijken.
Amazone op het filmpje lost het idd fijn op! Ben wel benieuwd wat jullie er van vinden dat dit wordt geplaatst? Vinden jullie dat het wel kan, of zouden jullie het zelf niet hebben geplaatst?
Teletekst schreef:Elisa2 schreef:Jammer dat het filmpje weg gehaald is, ik kan het niet zien .
Nog niet geprobeerd thuis , maar denk het wel als we de startlijst kunnen vinden van vandaag.
Clipmyhorse haalt directe link weg naar de proef. Maar knipt niet in opname. Gewoon blijven kijken naar de video na zijn voorganger op startlijst...