Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Quir schreef:
VValar schreef:Als het stamboek van veulens bij het chippen verplicht haar laat trekken en eerst laat testen voor inschrijving, ben je er zo achter. Het lijkt me daarom erg onverstandig om hiermee te frauderen.Wel bijzonder dat Romanov dan vrij is. Ik weet dat het mogelijk is maar dan vraag ik me toch hetzelfde af wat Sjef deed: wie zegt dat er niet een plukje haar van een andere -wffs vrij geteste hengst- opgestuurd wordt naar het lab? Of dat er in het lab zelf per ongeluk een mix-up plaatsvindt. Onder welke regels en restricties worden die monsters vervoerd, behandeld en gecontroleerd?
Als er zoveel op het spel staat voor sommige hengsten(houders) kan ik me voorstellen dat men wellicht met zulke ideeën kan spelen.
Bucephalus schreef:VValar schreef:Als het stamboek van veulens bij het chippen verplicht haar laat trekken en eerst laat testen voor inschrijving, ben je er zo achter. Het lijkt me daarom erg onverstandig om hiermee te frauderen.Wel bijzonder dat Romanov dan vrij is. Ik weet dat het mogelijk is maar dan vraag ik me toch hetzelfde af wat Sjef deed: wie zegt dat er niet een plukje haar van een andere -wffs vrij geteste hengst- opgestuurd wordt naar het lab? Of dat er in het lab zelf per ongeluk een mix-up plaatsvindt. Onder welke regels en restricties worden die monsters vervoerd, behandeld en gecontroleerd?
Als er zoveel op het spel staat voor sommige hengsten(houders) kan ik me voorstellen dat men wellicht met zulke ideeën kan spelen.
Ik ben daarom benieuwd naar de volgende stappen in het hele proces.