Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anoeska27 schreef:ralphtdw schreef:Oke ja ik zat voor een haperend scherm dus kan mij ook erg verkeken hebben hoor. Mij viel dat op dat hij niet spectaculaire was
Hij loopt niet spectaculair, maar wel heel functioneel. In ieder geval voor wat ik in Ermelo heb gezien. Aan spektakel heb je niet veel, geef mij maar een functioneel lopend en bewerkbaar paard.
Cayenne schreef:Ja sorry, dacht serieus dat die toko na al het gedoe van afgelopen jaar al was opgedoektNiet dus.
Anoeska27 schreef:ralphtdw schreef:Oke ja ik zat voor een haperend scherm dus kan mij ook erg verkeken hebben hoor. Mij viel dat op dat hij niet spectaculaire was
Hij loopt niet spectaculair, maar wel heel functioneel. In ieder geval voor wat ik in Ermelo heb gezien. Aan spektakel heb je niet veel, geef mij maar een functioneel lopend en bewerkbaar paard.
misterA schreef:Anoeska27 schreef:Hij loopt niet spectaculair, maar wel heel functioneel. In ieder geval voor wat ik in Ermelo heb gezien. Aan spektakel heb je niet veel, geef mij maar een functioneel lopend en bewerkbaar paard.
Ja, echt een topper!!
YDasmin schreef:mbkaatje schreef:Daar heb ik niets van gezien. Hij werd toch aan de hand gepresenteerd?
Oh excuses, dan is het een van zijn nakomelingen geweest. Twee werden onder de man gereden. Ik kwam tijdens de voorstelling binnen gelopen, zag het bij een van de twee, was ervan geschrokken en vanuit het publiek hoorde ik er meer commentaar over...
Mosh schreef:Hij hoeft ook helemaal geen spektakel te laten zien, maar ik zie bij dit paard het verschil niet met een gewoon stamboekdier