Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
rowo schreef:Ik moet me eigenlijk ook bij Roos aansluitenSarabande ik vind jou echt overdreven negatief reageren op alles wat niet in jou straatje past. En wat niet in jou straatje past is ook per definitie de absoluut verkeerde manier. Erg jammer dat het zo moet
Keuring is ook een momentopname, daarnaast ben je ook afhankelijk van een keuringsmeester. Sommige worden onterecht geen ster, anderen onterecht wel. Doe je niks aan!
) diegene met paard met koliek, probeer te regelen dat je later naar een andere stamboekopname gaat..., lijkt me gezien je verhaal verstandiger en je paard krijgt hierdoor meer kansen. 

sarabande schreef:rowo schreef:Ik moet me eigenlijk ook bij Roos aansluitenSarabande ik vind jou echt overdreven negatief reageren op alles wat niet in jou straatje past. En wat niet in jou straatje past is ook per definitie de absoluut verkeerde manier. Erg jammer dat het zo moet
Keuring is ook een momentopname, daarnaast ben je ook afhankelijk van een keuringsmeester. Sommige worden onterecht geen ster, anderen onterecht wel. Doe je niks aan!
Ik reageer helemaal niet negatief en niets heeft met mijn straatje te maken, maar puur met de uitgangspunten van het fokbeleid van het KWPN, dat kan je allemaal nalezen.
rowo schreef:Vind je dat niet negatief reageren? Nou sorry... ik heb jou nog geen enkel positief iets hier zien typen over andersmans mening en paarden

Ik heb het over jou manier van reageren. Gewoon een beetje jammer. _10_ schreef:liliputter schreef:Kun je haar niet naar een keuring doen die wat later is?? Hebben wij (de trainingsstal) ook een keer gedaan...
In Alblasserdam zijn twee opname dagen, waarvan de eerste al geweest is.
Ach we gaan gewoon, ik hecht er niet heel veel waarde aan
Kabouterdans schreef:Rhea schreef:Vanmorgen is je UB40 nog een rondje aan de longe geweest en daarna helemaal onder de douche gegaan.Ik heb ze de laatste week binnengehouden. Niet alleen voor de voeding maar ook voor het geval ze een tik krijgt of zichzelf blesseerd.
Ik moet woensdag, ze is er klaar voor.
Suc-6 morgen!