Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
verstijnen schreef:eilander schreef:Gister de Numero uno merrie en haar merrieveulen van Comthago naar VDL gebracht voor verkoop.
De Zirocco heb ik bewust leeg gelaten. Dus geen veulens komend jaar.
Mischien start ik het ooit nog weer op als de handel weer aantrekt maar als de prijzen en de vraag niet beter worden hou ik het voor gezien.
Doet me wel zeer volgend jaar geen veulen.
Wat jammer! Je hebt de Uno vorig jaar teruggekocht, toch? Niet bang dat je spijt gaat krijgen?
eilander schreef:Weet iemand hoe je resultaten vanuit Colombia naar het KWPN over krijgt?
De Cornet uit de Zirocco loopt daar nu in het 1.25m. Ik kreeg er gister een filmpje van maar kan de uitslage nergens terug vinden
Revali schreef:eilander schreef:Weet iemand hoe je resultaten vanuit Colombia naar het KWPN over krijgt?
De Cornet uit de Zirocco loopt daar nu in het 1.25m. Ik kreeg er gister een filmpje van maar kan de uitslage nergens terug vinden
Zou ik ook wel willen weten. Wij hebben er ook nog eentje in Colombia lopen
Mooi dat de merrie is verkocht!
gomir schreef:En dan is Frankrijk ook niet het makkelijkste land om mee te communiceren![]()
De dochter van goede vrienden van mij is met haar vriend samen op zoek naar leuk springgefokt merrieveulen van dit jaar. Ze hebben niet het ruimste budget, maar beestje krijgt wel een top plek bij echte liefhebbers.
Budget is 4000 euro, uiteraard verwachten ze voor dat geld geen toekomstige crack uit een 1.60m merrie. Wel een correct veulen qua exterieur. Hoor het graag als iemand hier iets weet.
rensju schreef:Mijn 3 jarige Ipsthar heeft vandaag haar sterpredicaat behaald! Ik wilde graag eens een keuring meemaken, met mooi resultaat! Heb de voorbereiding zelf thuis gedaan
Ik verkoop straks mn hengstveulen, maar hoor wel om me heen dat de markt veel minder goed is dan vorig jaar helaas
Marijkeeee schreef:rensju schreef:Mijn 3 jarige Ipsthar heeft vandaag haar sterpredicaat behaald! Ik wilde graag eens een keuring meemaken, met mooi resultaat! Heb de voorbereiding zelf thuis gedaan
Ik verkoop straks mn hengstveulen, maar hoor wel om me heen dat de markt veel minder goed is dan vorig jaar helaas
Ah dat was jij! dacht ik alik zat namens het bestuur achter de tafel ipv in de kooi vanwege ziekte. Ik moest vervolgens de linten in de baan brengen. Heb ik nog wat sprongen van die van jou gezien. Mooie reactie had ze de laatste sprong na de fout.