sprakeloos schreef:haan schreef:Ik denk wel dat het de topper van 2008 gaat worden met het dekkingsaantal.
Dat denk ik niet, want hij komt hoger in de markt dan de gebruikelijke 800-900 euro.
Daar had ik nog niet aan gedacht.........
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
sprakeloos schreef:haan schreef:Ik denk wel dat het de topper van 2008 gaat worden met het dekkingsaantal.
Dat denk ik niet, want hij komt hoger in de markt dan de gebruikelijke 800-900 euro.
weule schreef:ze gaan hem ook niet volledig vrijgeven om te dekken, vermoedelijk maar bij 3/4 stations beschikbaar. ze willen hem de tijd geven, voor fokkerij en voor sport!
haan schreef:Wow! De Krack, die puntenik had het eigenlijk al wel een beetje verwacht, maar zo extreem hoog niet.
Volgens mij heeft de Krack nog geen een gedekt, hij viel vorig jaar op de show van Joop al op en toen werd er ook al aan hem gevraagd of de hengst al dekte, nee, want hij wilde hem eerst goedgekeurd hebben. Ik denk wel dat het de topper van 2008 gaat worden met het dekkingsaantal.
Sammie schreef:Helemaal mee eens ! (maar gekken heb je altijd !Je bent toch lichtelijk gek om zoveel uit te geven aan een jonge hengst, waarvan je heg noch steg weet.
Pipo schreef:We zullen het meemaken hoe deze dieren zich gaan ontwikkelen.
Er zijn meerdere hengsten die op driejarige leeftijd afgebrand werden en uiteindelijk een verassing bleken
Sammie schreef:Leuk woordgrapje Pipo(of het nu wel of niet zo bedoeld was)
shan schreef:Ik ben vooral benieuwd naar Joop zijn nieuwe hengst!
weule schreef:vond over het algemeen de spring hengsten enorm tegenvallen en de dressuur was ook maar zo zo.... die zurich sprong gewoon goed, maar in type en beweging kon ik er echt niet vrolijk van worden. de Krack overtuigde mij vandaag niet van achter, voor wel heel goed. vond de Scandic fijn bewerkbaar, alleen jammer van zijn tong. de rousseau vond ik echt niks. en de special leek me een fijn paard. (korte commentaar van vandaag!)
amaze schreef:shan schreef:Ik ben vooral benieuwd naar Joop zijn nieuwe hengst!
Je bedoelt Zihvago ?( ook van Venderbosch) ; maar die heb je toch al tig keer gezien?
of bedoel je ,in real life?