Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
emilieke schreef:Hoi, ik ben er net achtergekomen dat mijn instructeur een zelf gefokte hengst heeft laten meedoen met de hengstenkeuringen ik was wel even benieuwd of er mensen zijn waarbij hij is opgevallen (ik heb hem nog nooit gezien ofzo hoor, ben enkel benieuwd
)
Het is nummer 425 met de naam errolympic ferrox de niro x carneval
Mede-eigenaar is stal van Baalen.
Indien er foto's zijn mag je ze eventueel sturen maar voel je niet verplicht![]()
MissHIS schreef:Ik vond de dressuurjaargang beslist niet slecht.
janderegelaa schreef:Heeft iemand zich al eens verdiept in de moederlijn van Zagreb? Echt niets aan en niets gepresteerd. Overigens is half hengstenhoudend Nederland maanden geleden al bij Zagreb wezen kijken en ze lieten hem allemaal staan terwijl hij echt niet de hoofdprijs kostte. Integendeel zelfs.
misterA schreef:Ik krijg zo de indruk dat heel veel bokkers hun
toppers om wat voor reden dan ook, thuis hebben gelaten.

LDRD schreef:Grootste vergissing van de HK commissie van de dag: het doorsturen van de zwarte OOseven (moeder weet ik even niet meer), die had achter werkelijk helemaal niks. Wordt morgen overigens geveild, ben benieuwd.

)
)
(een enkele uitzondering daargelaten ) Ik kon het niet met alle aanwijzingen eens zijn en vond ook dat ze anderen wel aan hadden moeten wijzen (oa de Rousseau x Inspekteur )

ceasario schreef:Gitta1977 schreef:Scan ff in dan![]()
Niet iedereen is daar lid van...
Gewoon een abo.. nemen geloof voor 19 Euro.
Ik verwacht de komende maanden in dat blad behoorlijke uitgesproken meningen.
Vandaag zag het er al niet slecht uit met weer Spielberg op de achterpagina.
amaze schreef:Ben het helmaal eens met MissHiss ,Miss j en MisterA (wat toevallig)
Ik heb schitterende dressuur paarden gezien zaterdag .(een enkele uitzondering daargelaten ) Ik kon het niet met alle aanwijzingen eens zijn en vond ook dat ze anderen wel aan hadden moeten wijzen (oa de Rousseau x Inspekteur )
Bij de springpaarden waren er ook enkelen die voor dressuur paard "door hadden kunnen gaan "![]()
Waar ik persoonlijk de meeste moeite mee heb is het feit dat de bloedspreiding steeds kleiner wordt .Het KWPNmoet zich imo dan wel afvragen of een hengst met weer Ferro ,Flehmming of Cocktail bloed uberhaupt nog wel iets aan de hengstenstapel toe kan voegen .........
En we zijn het weer eens.
Namelijk wat betreft de Rousseau x Inspekteur. Het wordt nu eng.
Sammie schreef:krack =flemmingh, jazz= cocktail.

sarabande schreef:Ik vond veel dressuurpaarden ook heel goed en ben benieuwd wat er van deze jaargang overblijft.
Dat de combi Krack x Jazz en Ferro x Jazz op diverse manieren zo goed is is goed voor de sport. De fokkerij zal er alert op moeten blijven dat het niet te eng wordt.
Ricckkk schreef:Je kunt ook overdrijven...
Maar ieder z'n mening.
Waarom dan die opmerking?

MissJ schreef:Ricckkk schreef:Je kunt ook overdrijven...
Maar ieder z'n mening.Waarom dan die opmerking?