Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cioccolato schreef:Ik zou gelijk weer Justice zeggen. Of heb ik dat al gedaan? Die is alleen misschien wet te groot.
Inaico vdl? Connect, lingo van de watermolen.
Change3x schreef:Kazan Z vind ik echt een fijne hengst. Vorig jaar mijn merrie ermee geïnsemineerd maar werd na de eerste keer niet drachtig, omdat we al heel laat in het seizoen zaten en na meerdere verhalen gelezen te hebben over merries die er tig keer over deden voordat ze drachtig waren, gekozen voor een andere hengst waarvan ze toen in 1 keer drachtig werd. (Dourkhan Hero Z)
Aankomende week weer op pad met mijn Marius Claudius merrie om haar nog een keer te scannen, hopelijk nog steeds drachtig van Poker de Mariposa!
rensju schreef:Cioccolato schreef:Ik zou gelijk weer Justice zeggen. Of heb ik dat al gedaan? Die is alleen misschien wet te groot.
Inaico vdl? Connect, lingo van de watermolen.
Ja connect al gehad, lingo had ik zo gedaan als ik de connect niet had. En justice ook gaaf maar heb dan een veulen met 3x nimmerdor en 2x capitol erin. Dat vond ik wat veel van hetzelfde dus ben verder gaan kijken. Inaico heeft ook weer capitol achter indoctro
Change3x schreef:Ik vind dat hij altijd hele fijne manieren heeft op de sprong, veel lossigheid, atletisch type. Daarnaast vind ik zijn pedigree ook heel goed en interessant.
Ik heb mijn merrie nu dus drachtig voor dit jaar van Dourkhan Hero Z, zijn lijntje is ook heel erg interessant. Mijn merrie zit over een maand op 320 dagen, ik ben heel benieuwd wat voor een type eruit gaat komen.
Evelien__ schreef:Change3x schreef:Ik vind dat hij altijd hele fijne manieren heeft op de sprong, veel lossigheid, atletisch type. Daarnaast vind ik zijn pedigree ook heel goed en interessant.
Ik heb mijn merrie nu dus drachtig voor dit jaar van Dourkhan Hero Z, zijn lijntje is ook heel erg interessant. Mijn merrie zit over een maand op 320 dagen, ik ben heel benieuwd wat voor een type eruit gaat komen.
Het heeft bij mij ook 4 pogingen gekost om mijn dikke drachtig te krijgen van Kazan. Mede door fout DA, maar bon.
Mij spreekt hij ook erg aan, maar ik kan m’n vinger er niet op leggen waarom.
Net zoals met Atomic Z 3 jaar geleden
rensju schreef:Parfait heeft er ook op gestaan, sprak me wel aan. Maar alles is gebaseerd op filmpjes en afstamming.
Grappig, alles bovenaan mn lijstje zit Diamant de semilly of comme il faut achter
Change3x schreef:Ik vind dat hij altijd hele fijne manieren heeft op de sprong, veel lossigheid, atletisch type. Daarnaast vind ik zijn pedigree ook heel goed en interessant.
Oehlala schreef:rensju schreef:Parfait heeft er ook op gestaan, sprak me wel aan. Maar alles is gebaseerd op filmpjes en afstamming.
Grappig, alles bovenaan mn lijstje zit Diamant de semilly of comme il faut achter
Dat geeft ook bloed en laten we ook eerlijk zijn er zijn vreselijk veel hengsten momenteel die, die beide of een van beide in de pedigree hebben zitten. Ook wel iets om goed in de gaten te houden. Bloedspreiding. Maar ja wel commercieel op dit moment.
Laurentii schreef:Ik vind Dourkhan ook interessanter dan Kazan. Als ik tussen die beide moest kiezen, wist ik het wel.
Maar misschien best dat iedereen verschillende meningen heeft, anders liepen er allemaal dezelfde paarden rond![]()
Hier eentje voor elk moment, mijn bonte Think Big (Toulon) merrie moet van Tangelo vd Zuuthoeve bevallen.