Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
R12312 schreef:Ben ik trouwens de enige die snapt dat de Alexandro niet is aangewezen?
R12312 schreef:dresjoepie schreef:Er is al een Apache x ferro goed gekeurd toch? Hometown Wordt daar dan bv nog naar gekeken ivm wel of niet goedkeuren
Wordt vast naar gekeken, maar kwalitatief gezien is Home Town een kleine jongen bij degene die nu is doorverwezen
R12312 schreef:dresjoepie schreef:Er is al een Apache x ferro goed gekeurd toch? Hometown Wordt daar dan bv nog naar gekeken ivm wel of niet goedkeuren
Wordt vast naar gekeken, maar kwalitatief gezien is Home Town een kleine jongen bij degene die nu is doorverwezen
R12312 schreef:mbkaatje schreef:Ze zijn nog heel jong voor dit niveau. Charmeur is best een boef volgens mij. Die moet echt nog vertrouwen krijgen in zo'n entourage. Ze heeft in ieder geval haar handen vol.
Vind je het gek? Dier wordt iedere keer als ie bang is nog eens in zn bek gerukt! Als je bang bent voor dit soort paarden, stap er dan niet op.
Wat ik al eerder zei, ze reed vroeger super. Maar nu is het drama en ellende. Dit is echt de rubriek van het betere hang en pluk werk. Vreselijk om naar te kijken en het maakt de dressuursport kapot.
Vooral als je daarvoor zo hebt kunnen genieten van Marieke,Adelinde, Edward, HP en Patrick