Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jollyjoker schreef:Onze knapperd werd in 3de bezichtiging naar huis gestuurd met een prachtige beoordeling maar op de moeder.
Helaas, maar wat was het leuk om mee gemaakt te hebben.
Nu even alles op een rijtje en wat voor en tegens afwegen.......
Er zijn veel geintresserden........
yvonnepuntnl schreef:fokfanaat schreef:Ik heb ook een paar mooie dagen gehad, was uitermate onder de indruk van de G-jaargang.
Ja, die doet de F-jaargang verbleken!
Thora schreef:Mij hoor je niet klagenyvonnepuntnl schreef:
Ja, die doet de F-jaargang verbleken!
Helemaal mee eens!
Blij met mijn hengstenkeus en met de aanschaf van mijn Rava-nazaat!
Ik denk dat jij ook tevreden kunt zijn, of niet Yvonnepuntnl? ☺️
Een Johnson kampioen en voor 300.000 geveild en een Governor uit het Johnsonlijntje op komst!
Emmarosaly schreef:Iemand die weet hoe de donkere vos hengst heet die op vrijdagavond om 5 uur werd geshowd in de groep met de hengst Google/Googel?
Of waar ik ergens een overzicht kan terugvinden?
Het was een vrij kleine iets donkere vos hengst en hij had geen aftekeningen op zijn hoofd. Hij reed in de eerste groep, als het goed is een 3 jarige.
Ik zag hem toen we aankwamen met inrijden en vond m gelijk al zo'n lief en sprekend uiterlijk hebben, maar ik ben vergeten zijn naam te noteren.
Wie kan me helpen?
Anoeska27 schreef:Emmarosaly schreef:Iemand die weet hoe de donkere vos hengst heet die op vrijdagavond om 5 uur werd geshowd in de groep met de hengst Google/Googel?
Of waar ik ergens een overzicht kan terugvinden?
Het was een vrij kleine iets donkere vos hengst en hij had geen aftekeningen op zijn hoofd. Hij reed in de eerste groep, als het goed is een 3 jarige.
Ik zag hem toen we aankwamen met inrijden en vond m gelijk al zo'n lief en sprekend uiterlijk hebben, maar ik ben vergeten zijn naam te noteren.
Wie kan me helpen?
Volgens de startlijst liep Googel in de 3e groep en niet in de eerste. De vos die bij hem in de groep liep was de Bon Bravour zoon Galandro. In de eerste groep liep de Bordeauxzoon Grenoble. Zat er een man of een vrouw op?
http://www.kwpn-hengstenkeuring.nl/wp-c ... -DP-V5.pdf
ralphtdw schreef:Als ik de goede voor mij heb vond ik die juist niks aan. Of ik heb een hele andere voor mij. Was ook een vos vond de beweging niet zo bijzonder
ralphtdw schreef:Oke ja ik zat voor een haperend scherm dus kan mij ook erg verkeken hebben hoor. Mij viel dat op dat hij niet spectaculaire was