Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Morgen eens de merrie aan de hand laten lopen om de draf goed te zien maar ik heb er een goed gevoel bij al.                                                         
 (ik kende ze ook niet dus we waren er al bijna 2 jaar mee bezig... maar nu dus eindelijk gelukt). Heb meteen ingeschreven voor ons Z2 debuut (donderdag van hemelvaartsweekend), ik ben niet zo van het online dus hoop heel erg dat deze fysieke wedstrijd/meetmoment veilig door kan gaan en we hopelijk ons winstpuntje kunnen halen.                                                         

Mijn pa is normaal echt wel meer controlefreak op dat vlak haha 

Ik kreeg een melding of ik wel in dit topic wilde reageren want er was al langere tijd niet meer gereageerd. Daar moeten we verandering in brengen!
 Ik ben zo blij, want 2 jaar geleden had ik echt niet geloofd dat ons dit zou lukken nadat ik een 1000e poging tot een vliegende galopwissel deed en weer ergens tussen de spanten plakte... achja het is ons gelukt en ondertussen genieten we van hem, heerlijk buitenrijden en eens flink knuffelen houdt hij gelukkig ook van. Wij zitten voorlopig even op een roze wolk en genieten ervan