Suzanne F. schreef:Ceas: Bij de middelste pijl loopt zo'n streng. Bij de andere pijlen niet.
Maar er zouden dus ondanks de ivermectine nog veel meer bulten kunnen komen? Dus het is eigenlijk dood materiaal wat opgeruimt wordt? Ze heeft nu ongeveer 2 weken bultjes en die trekken steeds weg en nu ineens is het heel erg op de andere zijkant.
Dus ik kan nog steeds nieuwe bulten verwachten?
Hoe kan je dit dan voorkomen?
Bij de bovenste pijl richting het zadel zaten ze ook.
Wij kennen de vlieg inmiddels een soort "bijtje" dat tussen de benen en onder de buik vliegt..eigenlijk hoort er een meldingsplicht bij..
Het is al 10 tallen jaren bekend in de vorm van ineens bulten op de rug.. omdat men ontwormt gaat het ook weer een keer weg..maar blijkbaar staat er niemand bij stil wat er met die korrelige verdroogde materie verder gebeurt.
Wat wij doen..in Augustus ontwormen en Februari-maart.. dan heb je ook de ingekapselde bloedworm.
Meer kan je er ook niet aan doen..overkomt het ons weer...weten we tenminste dat het van voorbijgaande aard is..
Maar ik voer liever mijn paarden voor de groei dan voor die "onbekende" parasieten.
Maar de DA's weten meestal er niks van..Jammer dat Dr. Boersma niet meer leeft..deze man heb ik een paar keer ontmoet en overtuigde me, hij had gelijk.
Laatst bijgewerkt door ceasario op 08-04-12 12:49, in het totaal 1 keer bewerkt