De piaffe:

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kajanus schreef:Supermooie foto's Yvonne, en foto's zijn momentopname's en daar kan je niet altijd een paard op afrekenen. Je moet ze gewoon in het
Sannah schreef:Kajanus schreef:Supermooie foto's Yvonne, en foto's zijn momentopname's en daar kan je niet altijd een paard op afrekenen. Je moet ze gewoon in het
Een slecht moment maakt een foto nooit een supermooie foto.
amaze schreef:Dat dan wel weer !
Ik bedoel dus hoe hij op dat moment gereden werd.
listiglistje schreef:@yvonnepuntnl: Op die eerste foto hieronder zet hij nog steeds af met voor ;-)
Maar die baggere momentopnames zijn voor een groot deel te wijten aan het showelement van de avond ofwel "het rondje voor de fokkers".
Want dat was het nl, veel te hoog tempo voorgesteld, een hoop harde tamtam muziek,
en hij was zo schieterig als wat...paar keer op de rem en hij is ook een paar keer omgedraaid. (ik was er live bij)
sarabande schreef:amaze schreef:Dat dan wel weer !
Ik bedoel dus hoe hij op dat moment gereden werd.
Hij werd op een totaal andere manier gereden dan Anky doet. Daar kwam hij ook tegen in verzet, het was geen Kur maar een show dus dat was niet zo erg. Maar HP liet zien wat hij in huis had en daar was iedereen nogal verrast over.
Omdat er dus stukken in zaten waar hij probeerde te ontkomen is het dus mogelijk dat er foto's gemaakt zijn die bagger zijn. Ik was nooit een PB fan, maar was onder de indruk van zijn verborgen capaciteiten.