De 2 jarige stond in de opfok...rode bloedworm

En dat verwijt ik hem wel, hij had ons eerder moeten bellen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Revali schreef:Hoogstwaarschijnlijk rhino, niet laten testen,maar de buurman(waar de merrie liep) had ook een dood veulen.
De 2 jarige stond in de opfok...rode bloedwormecht zo triest en ik verwijt die beste man echt niet dat het dier dood is, maar hij heeft ons pas gebeld toen er al 4x een dierenarts bij was geweest
![]()
En dat verwijt ik hem wel, hij had ons eerder moeten bellen.
caro29 schreef:Hier helaas ook dikke pech. Stuitbevalling (kont eerst en benen tegen de buik) en doodgeboren. Eindelijk een merrie. Vosje met kolletje en wit sokje. Placenta was heel donker. Merrie doet het verder goed. Melk is niet op gang gekomen en lijkt niet geleden te hebben van de bevalling. Wilt vooral eten. 2e dode veulen uit deze merrie
Revali schreef:Onze J-nius staat al een aantal weken bij de hengstenhouder ivm spoelen vd merrie. Maar vanmorgen was ik er toevallig...
Heeft toch een paar mini vlekjes op de hals die nu zichtbaar worden[ Afbeelding ]
Zul je vast niet meer zoveel van weer zien als ze volwassen is
TJ_Stables schreef:Volbloed is gescand geweest, niet drachtig.
De merrie die dragend zou moeten van van Utamaro blijkt ook niet dragend te zijn, in december nog wel, ik kan echt gewoon janken...
Zangersheide doet niet aan levend veulen garantie zeker?
Oehlala schreef:TJ_Stables schreef:Volbloed is gescand geweest, niet drachtig.
De merrie die dragend zou moeten van van Utamaro blijkt ook niet dragend te zijn, in december nog wel, ik kan echt gewoon janken...
Zangersheide doet niet aan levend veulen garantie zeker?
Balen joh, maar die ene had je toch al langer twijfels bij?
Bij sommige hengsten hebben ze wel een betaalregeling bij levende veulens, alleen die van jouw was gust, da’s wat anders dan een dood veulen.