Lenexa schreef:Heel leuk Flicka, ze ziet er echt nog jong uit!
Mi_Amore, wat leuk dat je erop hebt gezeten. Zijn jullie al bezig met beleren? Kan hij het een beetje?
Rox is er ongeveer 2 jaar zo goed als uit geweest, na 2 jaar deden we ons eerste ( geplande ) galopje weer. Maar ze is nu sinds mei denk ik 'los'. Als in, ik hou geen rekening meer met wat we doen. Toen ze de wei op ging heb ik alles losgelaten. Ze zal sowieso altijd een risicovoller been houden, maar alles wat ik met haar wil mag ze gewoon dus dat gaat prima!
Xxmh, zolang je geen vergelijkingsscan hebt kun je er weinig over zeggen. De mijne heeft 2 jaar lang serieuze blessures gehad en die is toch weer helemaal opgeknapt. Ik ken nog meer mensen met slechte prognoses mbt pezen en die zijn toch ook weer gewoon aan het werk. Het paard van mijn vriendin was ook opgegeven, door een goede pezenkliniek. En doet inmiddels weer alles. Pas als je een scan hebt kun je zien wat er binnen gebeurd en of het aan het genezen is.
Ja ik heb er voor gekozen om niet tussendoor te scannen maar pas over paar maanden dus nog even duimen draaien tot november. Als ik de dierenarts mag geloven kan ik er nooit meer op.