Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nynkex01 schreef:Wat leuk!
De haf waar ik het hierboven over had heb ik inmiddels gekocht. Heb haar op pssm laten testen en ze was gelukkig negatief. Het is wel een gevalletje apart: waar ik altijd hoor dat haflingers eigenwijs zijn, drammerig en wel eens wat dominant en lomp willen zijn, is deze echt het tegenovergestelde. Super onzeker, verlegen en introvert. Het grondwerk leert ze supersnel en ze wil enorm pleasen. Ze heeft erg veel stress gehad van de verhuizing, en werd in een keer bij haar veulen weggehaald zonder enige voorbereiding, dus Erg lekker voelde ze zich in het begin niet en ze was veel aan het gillen. Ze blijft ook opgetrokken staan, doet moeilijk met aansingelen en wordt met rijden steeds bozer, dus volgende week gaan we met haar naar de kliniek voor maagscopie. Ik ben verder al wel helemaal verknocht aan haar en heb al zoiets van stel we klikken niet onder het zadel dan blijft ze mijn grondwerk pony, want ze is zo ontzettend lief en zacht in de omgang. Mijn nichtje van negen wandelt ook zo met haar weg
Lenexa schreef:Wat leuk dat je een leuk maatje hebt aan je had Nynkex01. Hopelijk valt het onderzoek volgende week mee!
Hoe is het met jouw pensionado flicka? Helemaal op haar plekje op de 'nieuwe' plek?
Ik heb Rox in mei weer terug verhuisd naar onze oude stal en daar staat ze inmiddels ook weer in de groepsstal waar ze vroeger ook al in stond. Ze was erg onderdanig bij de introducties, terwijl ze altijd flink dominant was. Ze wilde er zo onwijs graag bij.
Ze doet het inmiddels heel goed in de groep en ik heb weer een ontzettend blij paard.
Ze is nog steeds helemaal heel, we fietsen nog steeds veel samen. Ze vind het erg gezellig samen fietsen en ik vind het een hele fijne manier van onbelast trainen, lekker vrij maar wel kilometers maken. We gaan lekker op buitenritten, echt weer helemaal aan het genieten.
Zielsgelukkig in de groep:
[ Afbeelding ]
Lekker op pad:
[ Afbeelding ]
Mi_Amore schreef:Hier gaat alles zijn gangetje.
Eergisteren heb ik voor het eerst op mijn mannetje gezeten
Waar is mijn klein veulieweulie toch naartoe...