Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Adriana schreef:Super nog een Casall erbij! Hoe was die van type?
Oo succes met de Contender mriell! Hoe is die verder gefokt!
Adriana schreef:Oo succes met de Contender mriell! Hoe is die verder gefokt!
Marijkeeee schreef:Zijn de Tygo's ook net zo heet en hekties als Tygo zelf ???
sarabande schreef:petraaken schreef:Waarom heb ik zo het idee dat het KWPN het niet kan hebben dat O Brien begin dit jaar is goedgekeurd voor de dekdienst bij het NRPS.
Waarom heb jij dat idee
MissHIS schreef:Marijkeeee schreef:Zijn de Tygo's ook net zo heet en hekties als Tygo zelf ???
Nee ze maakten zeker geen hectische indruk.
petraaken schreef:Het KWPN heeft gevraagd om ze O Brien wilden voorstellen bij de hengstenkeuring. O Brien is begin dit jaar goedgekeurd bij het NRPS voor dekdienst. Hij doet het nu goed in de sport. Idem gebeurde bij Rubels en Florencio. Beiden eerst gekeurd bij het NRPS worden wereldkampioen en worden ook gevraagd door het KWPN om voorgesteld te worden. Misschien een rare hersenkronkel van mij ik krijg die indruk zo.
MissHIS schreef:Idd, dat maakt voor het KWPN echt niet uit...
MissHIS schreef:Sir Oldenburg is trouwens vandaag rechtstreeks voor de 3e bez. aangewezen.
sarabande schreef:Het enige dat ik concludeer is dat het KWPN iets zorgvuldiger is met goedkeuren en dat de hengstenhouders er alles aan gelegen is om de goedkeuring bij het KWPN te krijgen.
Waarom zou dat zo zijn denk je????
Nikka schreef:Zijn dat dezelfde als de geldersen die begin december te zien waren?