Wat fijn dat er toch wat positieve berichten zijn gefeliciteerd allemaal. Hier nog op het wachtbankje vlg week vrijdag de 18 dgn scan ik fluister haar nu dagelijks in het oor dat het heel leuk zou zijn als ze een koffieboontje in de trommel heeft maar of het effect gaat hebben en ze gaat luisteren zal moeten blijken. Zou wel heel welkom zijn na allegedoe met mijn gezondheid is weer iets leuks om naar uit te kijken meer dan welkom
Een vraagje wanneer scannen jullie voor gust. Hier moeten ze eind augustus voor de vaccinatie. Ze zijn dan beiden ruim over de 100 dagen of toch wachten tot oktober?
Ik ben nog braaf bezig met de regumate. Dag 7 vandaag. Ik hoop dat ze over een dikke week weer naar Klijndijk mag om geïnsemineerd te worden. We waren gisteren kijken bij de keuring in Tolbert. Dat was leuk, maar ook dubbel want wat was ik daar graag geweest met merrie en veulen in plaats van alleen, maar het is wat het is. Ik heb wel een mooie ring besteld met haar van Elonia deze week. Een heel gaaf verjaardagscadeau en ik ben super benieuwd hoe hij eruit ziet als hij klaar is.