Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
nowylover schreef:Jaren meegelezen, maar elke keer zelf geen geluk van niet aanpakken of überhaupt goed hengstig willen worden, dit jaar toch weer de stoute schoenen aangetrokken en wezen proberen. Meerdere cyclussen aan huis geprobeerd, wederom teleurstellingen, naar de hengsten houder toe gebracht gezegd red je ermee, trek alles maar uit de kast, vanochtend na cyclus 5, tweede poging bij de hengsten houder kan ik toch eindelijk zeggen dat ze 18 dagen drachtig is.
Dus als alles goed blijft gaan verwacht ik rond 10 juni 2026 een Elger 536 x Fridse 423
Hierbij moeders Tjitske van 't Oosterzand (Fridse 423 x Lute 304) geboren 08-04-2006
[ Afbeelding ]
X
Elger 536 (Nane 492 x Olof 315)
[ Afbeelding ]
Muronia schreef:Nowylover dat is nog eens mooi na al die moeite. Van harte gefeliciteerd!
Lyona wat prut met Silver. Ik denk dat het wel kan kloppen dat ze al richting rust gaat. Langste dag is duidelijk geweest. Heel erg jammer en wat een geld pff. Wel fijn dat Perry zijn ding bij nog 2 merries heeft kunnen doen. Nu hopen dat ze beide dragend zijn.
Vandaag de laatste dag regumate hier en morgen hengstig spuiten. Ik hoop dat het werkt en we nog een ronde kunnen doen. Dat hoor ik maandag, dan wordt ze gescand.