Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ART_UMA schreef:Ik ben wel gecharmeerd van Gunner, iemand een idee waar die komt te staan (ter dekking) als hij slaagt?
Op de kwpn.tv site staan ook videotjes en ik vindt 'm wel fijn lopen.
Helabitha schreef:Ik heb een tijd zitten zoeken naar een video van Gunner in de kooi (niet onder het zadel) maar ik kan deze niet vinden op kwpn.tv. Waar heb je dat gevonden of met welke zoekterm?
ART_UMA schreef:Helabitha schreef:Ik heb een tijd zitten zoeken naar een video van Gunner in de kooi (niet onder het zadel) maar ik kan deze niet vinden op kwpn.tv. Waar heb je dat gevonden of met welke zoekterm?
Daar had ik nog niet naar gekeken, en hij staat er inderdaad niet tussen, sterker nog in de pdf van de aangewezen hengsten staat ie ook niet: http://www.kwpn.nl/wp-content/uploads/2 ... K-2014.pdf beetje vreemd toch??
Helabitha schreef:ART_UMA schreef:Ik ben wel gecharmeerd van Gunner, iemand een idee waar die komt te staan (ter dekking) als hij slaagt?
Op de kwpn.tv site staan ook videotjes en ik vindt 'm wel fijn lopen.
Ik heb een tijd zitten zoeken naar een video van Gunner in de kooi (niet onder het zadel) maar ik kan deze niet vinden op kwpn.tv. Waar heb je dat gevonden of met welke zoekterm?
ART_UMA schreef:Helabitha schreef:Ik heb een tijd zitten zoeken naar een video van Gunner in de kooi (niet onder het zadel) maar ik kan deze niet vinden op kwpn.tv. Waar heb je dat gevonden of met welke zoekterm?
Daar had ik nog niet naar gekeken, en hij staat er inderdaad niet tussen, sterker nog in de pdf van de aangewezen hengsten staat ie ook niet: http://www.kwpn.nl/wp-content/uploads/2 ... K-2014.pdf beetje vreemd toch??
Helabitha schreef:Ik had ergens iets gelezen over dat Gunner niet via de reguliere weg van bezichtiging was aangewezen (waarschijnlijk eerst afgewezen?) maar later was ingestroomd omdat hij zich onder het zadel goed liet zien. Ik weet even niet meer waar ik dat nu heb gelezen... Dat zal er iets mee te maken hebben, wel jammer, beweging in vrijheid vind ik altijd wel fijn om te bekijken. Wie weet komt dat nog!
Anoeska27 schreef:Ik heb net even mijn boekje erbij gepakt en hij was zo te zien inderdaad niet door naar de 2e bezichtiging. Of ik heb erg zitten slapen en het er alleen bij hem niet bijgezet. Mijn commentaar was echter niet bepaald lovend te noemen. Het "grappige" is dat ik bij Google wel ++ had gezet en dat doe ik niet snel.
Anoeska27 schreef:Ik herinner me weinig, maar schrijf gelukkig alles opIk heb er oa bij geschreven: weinig opwaartse beweging en balans en zwaait achter.
Coloured schreef:Anoeska27 schreef:Ik herinner me weinig, maar schrijf gelukkig alles opIk heb er oa bij geschreven: weinig opwaartse beweging en balans en zwaait achter.
Hoe ouder en hoe meer kinderen, des te erger het wordt...spreek uit ervaring![]()
![]()
Heb je hem later ook nog onder het zadel gezien? Of alleen van het filmpje. En zag je daarin nog duidelijk verschil?