Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MizzMontana schreef:Dat is eigenlijk het gekke nu Lexa, deze merrie is nog nooit zo lang overtijd geweest. Als ik nou wist dat ze dit altijd deed, maar normaal is ze op de datum of hooguit een paar dagen er over.
Ze is drachtig van Akarad.
MizzMontana schreef:Gefeliciteerd Besita, en een merrieveulen, wat fijn! Mooi veulen zo te zien.
Wat geeft Fantomas mee aan zijn veulens?
Ik zoek lengte en vermogen. De merrie heeft een super voorbeen, maar een iets vierkant model.
O’Neill spreekt me aan, maar echt geen beste voorwaarden.
Verder United Touch, maar die is niet verkrijgbaar.
Ik ga misschien wel op zoek naar een merrieveulen bij deze, dan hou ik ze thuis om op te fokken.
MizzMontana schreef:Iemand hier nog ervaring mee: onze andere merrie is over een maand uitgerekend maar lijkt maar niet dikker te worden. Ook geen teken van hengstigheid, maar vorig jaar werd ze ook pas in mei de eerste keer uit zichzelf hengstig. Het is haar tweede veulen, en voor het eerst dat ze bij ons een veulen krijgt. Kennen jullie dat, dat je nauwelijks aan de merrie ziet dat er een veulen komt? Ik begin me nu toch wat zorgen te maken en twijfel of ik haar laat scannen of ze nog wel drachtig is.