Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Oehlala schreef:Ah vandaar dat ze zucchero willen verkopen. Tja de handel lijkt heel rustig op het moment. Denk dat veel ook de veulens nog hebben van afgelopen jaar.
Het is geen homozygote stippel, dus je hebt ook gewoon kans op een effen veulen.
Cioccolato schreef:Ach het heeft ook voordelen. Misschien komt er nog een goede fokmerrie voor leuk geld beschikbaar. Beetje gebruik maken van het dal. Hopelijk komt er weer een piek over een poos.
lexa schreef:Iemand gister nog hengsten show Zangersheide gekeken? Die Dourkan is wel een plaatje van een paard. De Nasdaq was lekker druk dat herken ik wel in onze jaarling . Gran Diablo vond ik wel een sympathieke paard.En die stippel viel tegen in de beweging ( soort telgang) maar springen kan ie wel. Ben er nog niet uit Contagio geeft toch ook veel goeds.
lexa schreef:Bertje 16 waar had jij de merrie drachtig van die je verkocht hebt?
Bertje16 schreef:lexa schreef:Bertje 16 waar had jij de merrie drachtig van die je verkocht hebt?
Colorit Z had er een mooi veulen van in 2024 en de voorwaarden zijn prettig. Met invullen van de hulp van Zangersheide wat ik wilde verbeteren kwam hij erbij. Vorig jaar was mevrouw super snel in d'r cyclus na een laat veulen dus moest snel beslissen en weer teruggedekt
lexa schreef:Oh duidelijk over de stippels ,
Ik heb zelf voor de dressuur paarden met een cremello gedekt en dan krijg je sowieso een kleurtje ik vroeg mij dus af hoe het bij de stippel zat .Oehlala schreef:Ah vandaar dat ze zucchero willen verkopen. Tja de handel lijkt heel rustig op het moment. Denk dat veel ook de veulens nog hebben van afgelopen jaar.
Het is geen homozygote stippel, dus je hebt ook gewoon kans op een effen veulen.