eilander schreef:Helaas niet door. Op zich snapte ik dat wel ware het niet dat ze het nodig vonden om m met de grond gelijk te maken in de toelichting. Dat gold niet alleen voor mij overigens. Ze waren over de hele linie erg negatief in de toelichting. Bovenop het gedoe met oc enzo had ik wel wat n nare smaak maar niet zeuren, gewoon door. Hij is voor n mooie prijs verkocht naar n handelaar in Luttenberg dus hij zal ooit wel door verkocht worden. We kunnen alleen maar hopen dat hij door n goede ruiter gekocht gaat worden en we er ooit nog wat van horen.
Al met al n prachtig avontuur. Ik vind het zelf nog steeds een stoer paard wat goed springt. Hopelijk heb ik dat goed. De tijd zal het leren
hij sprong in den Bosch wel ietsje minder dan in Ermelo vond ik. Heb me wel beetje geergerd aan de begeleider met zweep in Den Bosch (sorry als ik iemand beledig) stond er met regelmaat te dicht op waardoor de paarden verkrampten. Weet niet meer of dat bij die van jouw ook zo was. Op naar een succesvolle sportcarierre