Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Oehlala schreef:besita schreef:Lidmaatschap is 63 euro incl z - magazine
Veulen registreren is 120 incl btw , dna test , paspoort ( 150 buiten Belgie )
En je hebt geen dekbewijs of rompslomp nodig om veulen te registreren gewoon online ingeven en klaar
Nee paspoort in nl is 220€ afgelopen jaar.
Lidmaatschap 63€.
Chippen komt daar nog bij, schetsen is inclusief geloof ik. Of foto’s maken ze tegenwoordig ook.
Oehlala schreef:besita schreef:Lidmaatschap is 63 euro incl z - magazine
Veulen registreren is 120 incl btw , dna test , paspoort ( 150 buiten Belgie )
En je hebt geen dekbewijs of rompslomp nodig om veulen te registreren gewoon online ingeven en klaar
Nee paspoort in nl is 220€ afgelopen jaar.
Lidmaatschap 63€.
Chippen komt daar nog bij, schetsen is inclusief geloof ik. Of foto’s maken ze tegenwoordig ook.
eilander schreef:Ik had zo'n tegenvaller vanmorgen!
De hengst die we door hebben naar de 2e bez en die we laten veilen blijkt ineens niet meer te voldoen aam de eisen van het kwpn. Hij heeft nu een oc waarden van 92 terwijl ik hem als veulen heb laten testen en hij toen een d-oc had van 96 en het d-oc predikaat achter zijn naam heeft. Ik ben zo ontzettend teleur gesteld. Als ik dat had geweten had ik hem toch nooit aangeboden voor de hk en had ik hem als veulen verkocht. Zijn rontgen zijn goed dus geen man overboord maar het doek valt voor een goedkeuring. Dat hele genoomtest gedoe is dus een wassen neus. Je wordt op kosten gejaagd en levert uiteindelijk een grote teleurstelling op. Je wordt blij gemaakt met een dooie mus. ik moe even mijn gal spuwen. Sorry
eilander schreef:Zover ben ik dus ook om mijn lidmaatschap op te zeggen. Ze gaan me as maandag bellen zeggen ze dus dat wacht ik nog even af. Ik vraag me af waar ik juridisch gezien sta. Maar dat vind ik ook wel weer ver gaan. Zo zit ik eigenlijk niet in elkaar. Maar idd ze hebben me een flinke loer gedraaid. En dan heb ik er nog een staan van afgelopen jaar die ik heb laten testen en die dus nu ook voldoet aan de normen van het KWPN met n genoom van 100 maar wat voor waarde moet ik daar dan aan hechten. Het heeft me dus n aantal keer 150 euro gekost ( uit mijn hoofd gezegd) maar levert mij dus niks op
eilander schreef:Zover ben ik dus ook om mijn lidmaatschap op te zeggen. Ze gaan me as maandag bellen zeggen ze dus dat wacht ik nog even af. Ik vraag me af waar ik juridisch gezien sta. Maar dat vind ik ook wel weer ver gaan. Zo zit ik eigenlijk niet in elkaar. Maar idd ze hebben me een flinke loer gedraaid. En dan heb ik er nog een staan van afgelopen jaar die ik heb laten testen en die dus nu ook voldoet aan de normen van het KWPN met n genoom van 100 maar wat voor waarde moet ik daar dan aan hechten. Het heeft me dus n aantal keer 150 euro gekost ( uit mijn hoofd gezegd) maar levert mij dus niks op