Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MizzMontana schreef:Heel mooi stuk inderdaad Besita! Verdiend na al die jaren te blijven geloven en investeren, heel knap.
Bertje16 schreef:MizzMontana schreef:Heel mooi stuk inderdaad Besita! Verdiend na al die jaren te blijven geloven en investeren, heel knap.
ben benieuwd ik heb het nieuwe magazin nog niet, woon in Duitsland en hier lijkt het wel of de Poststelle zelf eerst alle paardenbladen leest voordat ik ze krijg. De hoefslag en ook het zangersheide magazin krijg ik altijd enkele weken later
Revali schreef:Hier ook over 7 weken de eerste. Even afwachten wat daar uit komt. En dan of terug dekken of uricas vd kattevennen. Als we terugdekken dan wil ik de uricas op de zapatero doen.
Warrant nog geen idee. Die is nu drachtig van kassander
Lexa: hier ook een beetje. De sambucci is zo grootdaarom wil ik uricas wel weer gebruiken. Die leek mij de vorige keer wel mooi van maat
Ldk14 schreef:Sorry om hier zomaar even terug binnen te vallen.
Welk stamboek raden jullie aan om in te schrijven?
Ik denk dat ik keuze heb tussen BWP of Zangersheide.
Ik denk niet dat ik aan veulenkeuringen meedoe.
lexa schreef:Als je in Nederland woont zou ik Zangersheide doen veel goedkoper en betere service. Heb net het BWP opgezegd echt waardeloos stamboek helemaal geen service slechte communicatie.
besita schreef:Lidmaatschap is 63 euro incl z - magazine
Veulen registreren is 120 incl btw , dna test , paspoort ( 150 buiten Belgie )
En je hebt geen dekbewijs of rompslomp nodig om veulen te registreren gewoon online ingeven en klaar