Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
MissJ schreef:misterA schreef:Bij deze groep is er maar 1 waar ik serieus interesse heb, en dat was niet de Don Romantic.
Maar hij had er van mij wel bij gemogen.
Welke hengst heeft jouw serieuze interesse, de Krack x Jazz?
rockey schreef:balen van de krack, dat was echt een ruige bok, aantal mensen zijn dan ook echt heel boos op de ruiters daar en hoe er les gegeven wordt, want dat was er gewoon eentje voor goedkeuring, dat beest is in de tijd dat ie er stond zoooooooooo enorm slecht geworden en achter uit gegaan, gewoon waardeloos
Citaat:Maar voorlopig ga ik nog voor zn driekwart broertje.
amaze schreef:Citaat:Maar voorlopig ga ik nog voor zn driekwart broertje.
United
amaze schreef:rockey schreef:balen van de krack, dat was echt een ruige bok, aantal mensen zijn dan ook echt heel boos op de ruiters daar en hoe er les gegeven wordt, want dat was er gewoon eentje voor goedkeuring, dat beest is in de tijd dat ie er stond zoooooooooo enorm slecht geworden en achter uit gegaan, gewoon waardeloos
''De beste ruiters staan aan de kant''![]()
Lees; de beste stuurlui staan aan wal...
Suzanne F. schreef:ehhh ;slip of the penamaze schreef:United
Vivaldi....
rockey schreef:ik geef de dames daar niet de schuld, maar als de instructeur vanaf de grond zegt, zooo loopt ie goed, vooral zo blijven rijden, blijven ze ook zo rijden, terwijl dat dan niet goed is. ik zeg niet dat ik het beter doe, maar ik zie hun nog niet schakelen met die paarden of voltes rijden, ze een keer goed los maken.. dat is gewoon jammer, het kost een hele hoop om je hengst daar te hebben staan, de eigenaren hebben er veel verwachtingen van, als hij super wordt aangeleverd en je ziet hem in een paar weken tijd zo verslechteren, omdat er niet goed op gereden wordt, nee dan baal je wel hoor...
sarabande schreef:Maar op de Pavo en hengstencompetitie kan je je hart weer ophalen.
rockey schreef:balen van de krack, dat was echt een ruige bok, aantal mensen zijn dan ook echt heel boos op de ruiters daar en hoe er les gegeven wordt, want dat was er gewoon eentje voor goedkeuring, dat beest is in de tijd dat ie er stond zoooooooooo enorm slecht geworden en achter uit gegaan, gewoon waardeloos
Sjoert schreef:dat is wat wonderboy zegt.
Iorrr schreef:Eindbeoordeling is vandaag toch???Vol verwachting klopt mijn hart...
Arthurvos schreef:@ Wonderboy
Toch raar dat ze dat niet eerder sterker hebben gezegd en erg jammer dat ze daar niet door heen kunnen kijken. Sterk wordt hij vanzelf. Een gemis voor de fokkerij dat ze hem niet nemen.
weule schreef:nou, net terug, heb de cijfers en mijn eigen commentaar..