Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
s0173957 schreef:Degene die al veulens van Extreme gezien hebben, wat vinden ze er van?
Niet te veel bloed?
LoLa0000 schreef:Hoe is het veulen van Las Vegas dan?s0173957 schreef:Degene die al veulens van Extreme gezien hebben, wat vinden ze er van?
Niet te veel bloed?
Ik twijfel om mijn merrie Rhodium xChassis te dekken met Extreme US. (Te bloederig?)
Mijn merrie heeft een super achterhand maar mist oprichting.
Iemand een idee over een andere hengst met veel oprichting en fijn karakter?
Heb dit jaar een veulen van Las Vegas.
LoLa0000 schreef:s0173957 schreef:Degene die al veulens van Extreme gezien hebben, wat vinden ze er van?
Niet te veel bloed?
Ik twijfel om mijn merrie Rhodium xChassis te dekken met Extreme US. (Te bloederig?)
karinna schreef:Ik vind de veulens van Omar sharif toch wel heel knap.
Bij wat voor merrie zou hij jullie inziens het beste passen?
Ik heb hem niet in het echt kunnen zien (en als je database zou mogen geloven) vererft hij een lang steil achterbeen en aanzienlijk toontredend.
Iemand die mij daar iets over kan vertellen? Per pb is fijn. Zou alleen willen weten of het een match zou kunnen zijn.
LoLa0000 schreef:s0173957 schreef:Degene die al veulens van Extreme gezien hebben, wat vinden ze er van?
Niet te veel bloed?
Niet te veel bloed?
Willemiens schreef:Hoe doen jullie dat met de merries die zijn gedekt met tandarts, entingen etc?
Die van mij is zondag gedekt en staat voor as vrijdag gepland voor de enting en die week daarop voor de tandarts.
Laten jullie dat normaal altijd gewoon doorgaan?