maudenmarc schreef:Is trouwens een select sale hengst.. ik zit op de tribune maar ik mag niet van mijn vader de sponsor haha
Dat is nou jammer! Ik zei al eerder in dit topic, ben benieuwd wat hij opbrengt
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarjanB schreef:Ik vind dat de mensen die hier zo hoog van de toren blazen eerst zelf 1 een ggk hengst moeten fokken 2 die zelf gaan uitbrengen en 3 nog eens omgaan moeten kunnen gaan met dezelfde uitspraken die hier gedaan worden.
Als je dat kan dan zeg ik respect. Zo niet kijk dan eerst even naar jezelf en geef opbouwende kritiek in plaats van dat je iemand met de grond gelijk maakt.
Selima schreef:De stream doet het bij mij prima, moet alleen af en toe 'verversen'.
Leuk paard de kampioen en hij bleef gaan, ook nog bij de zoveelste ereronde. Vriendelijk hoofd ook.
Over Floris: ik heb er alle respect voor dat Sophie zelf reed en dat ze zoveel zelf betrokken zijn.
Het moet toch ook kunnen, dat 'amateurs' een plek hebben in de paardenwereld, zeker met een zelfgefokte hengst. Misschien is het minder commercieel op die manier, maar het zegt ook een hoop over het karakter van het paard, zoals al eerder gezegd.
En daarnaast, je moet het maar willen en financieel kunnen trekken,met een hengst die je zo na aan het hart ligt en waarschijnlijk ook niet het allermeeste aan inkomsten binnen brengt...
Nogmaals: respect en ik vond het beeld helemaal zo 'vreselijk' niet!