Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tilmar schreef:Nog iemand naar Ermelo geweest gisteren?
Mooie paarden gezien!! Beweging viel wat tegen vond ik, maar het was ook wel rotweer.
Prachtige kampioen van de 3 jarige dressuurmerries: D.obertje, wat een paard zeg!! En nummer 2 (van Ziesto) mocht er ook zijn. De nummer 4 van Don Schufro vond ik trouwens ook een geweldig dier.En de springpaardenkampioen vond ik ook erg mooi, hoewel ik haar niet heb zien springen.
Suzanne F. schreef:manueeltje84 schreef:@ Suzanne F Je gaat Emma toch zeker ook wel voorstellen volgend jaar he?
Is wel de bedoeling.
MarLottie schreef:ik vraag me iets af
ik weet dat er op t linear score formulier stippen gegeven worden in bepaalde letters
en dat ze uiteindelijk op een bepaald aantal punten komen voorbeeld 70 op exterieur!
nu zou ik graag willen weten hoe die puntentelling werkt.
hoe komen ze aan die 70 punten, nu begrijp ik aan de hand van dat score formulier
ik lees heel veel informatie over hoeveel punten je moet hebben voor ster etc
maar nergens hoe ze daadwerkelijk aan die punten komen,
is het zo dat ieder vakje voor een aantal punten staat? of net als in de dressuur gewoon zo punten gegeven worden?
sorry als dit een hele domme vraag is, maar kon er geen antwoord op vinden
Talishe schreef:Gaat er nog iemand IBOP rijden en zo misschien zijn paard ster krijgen?
Ik ga naar Bunschoten 18 november en 1 november is er oefenavond met Marianne Dorresteijn.