Cahill schreef:Ik ben erg benieuwd naar de nafok van Quarterback!!! Hoop dat ze 'positief' overkomen!
komt er maar eentje toch?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sarabande schreef:Jasmijn1989 schreef:Jullie zijn gewaarschuwd, het wegrijden na afloop van het programma kan wat tijd kosten. Ze kunnen veel bij de brabanthallen, maar komen is blijkbaar belangrijker dan gaan
Dat is al jaren zo, ik zet mijn auto helemaal achteraan bij de laatste uitgang, dat is wat meer lopen maar ik ben zo weg tenminste
charissiej schreef:Iemand die nog aan 2 kaartjes voor vrijdagavond kan komen? Ik wil zoooo graag, alleen de voorverkoop is gesloten en ik woon 1,5 uur van de brabanthallen vandaan, beetje ver om heen te rijden. En verleden jaar stond een vriendin eind van demiddag voor een gesloten deur, de kaarten voor s'avonds waren uitverkocht en was zeer voor niets heengegaan. En ja dat wil ik ook niet haha! Als iemand op de een of andere manier wil helpen! HEEL GRAAG! Thanks!
sarabande schreef:charissiej schreef:Iemand die nog aan 2 kaartjes voor vrijdagavond kan komen? Ik wil zoooo graag, alleen de voorverkoop is gesloten en ik woon 1,5 uur van de brabanthallen vandaan, beetje ver om heen te rijden. En verleden jaar stond een vriendin eind van demiddag voor een gesloten deur, de kaarten voor s'avonds waren uitverkocht en was zeer voor niets heengegaan. En ja dat wil ik ook niet haha! Als iemand op de een of andere manier wil helpen! HEEL GRAAG! Thanks!
Vorig jaar was de Totilas gekte, dat zal dit jaar vast niet zo erg zijn
yvonnepuntnl schreef:ginouque schreef:Zo eerste hengst van ons is door;
quasimodo x calvados (S. Heet die merrie)
hoe vonden jullie hem?
Die sprong ruig!!
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/201 ... 88-310.jpg
Maar hij mag wel wat vriendelijker kijken