Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
VValar schreef:Als jij een goed paard hebt hoef je je nergens zorgen om te maken. Deze twee Oscar's waren ook niet bijzonder en imo niet heel veel meer waard.
VValar schreef:Je weet natuurlijk ook dat er op een veiling altijd veulens zijn die meer kwaliteiten hebben dan de ander. Dit waren alleen niet de veulens met de meeste kwaliteiten imo. Er liepen er flink wat beter en dan blijft de prijs voor deze toch wat steken.
VValar schreef:Nou misschien hadden ze juist beter die van jou kunnen nemen dan die andere Oscar's, hadden ze er wellicht meer aan verdiendHeb je hem nog steeds te koop staan trouwens?
Nikka schreef:Toevallig degene die meerdere duurdere veulens op Midden Nederland gekocht heeft?
postbodesiem schreef:De man is handelingsonbekwaam verklaard
Nikka schreef:Ja, maar het is wel eenvoudig gezegd, maar moeilijker gedaan. Ik reageerde in 1e instantie ook zo, maar na wat nadenken realiseer ik me dat het best een lastig probleem is. Paarden werden niet door persoon zelf gekocht en de stroman zat op de 1e rij van de VIPtribune. Je moet ten eerste weten dat het een stroman is en ten tweede hoe negeer je iemand die pontificaal staat te bieden op de 1e rij van de VIPtribune. Best een lastig probleem. Het enige wat je kan doen is iets van een bankgarantie of zo eisen voorafgaande aan de veiling, maar dan haal je het spontane van het bieden wel weer weg.