Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

[***] schreef:Ja dat kan. Volgens mij wordt na afloop van de IBOP dan je paard exterieurmatig gescoord. Bij voldoende resultaat op beide kan je paard dan gelijk ster worden. Voor het voorl. keur predikaat zal je het volgende jaar naar de centrale keuring moeten.

) 
[***] schreef:Ja dat kan. Volgens mij wordt na afloop van de IBOP dan je paard exterieurmatig gescoord. Bij voldoende resultaat op beide kan je paard dan gelijk ster worden. Voor het voorl. keur predikaat zal je het volgende jaar naar de centrale keuring moeten.

rowo schreef:Ik zat even bij het opgave formulier te kijken om die in te vullen. Maar bij de keuze zie ik alleen staan: springproef of springproef+stamboekopname. De mijne is al opgenomen in het stamboek, maar nog geen ster. Ik dacht dat je ook voor ster kon gaan?

rowo schreef:Dan moet ik dus wel springproef + stmboekopname aanklikken?

sarabande schreef:[***] schreef:Ja dat kan. Volgens mij wordt na afloop van de IBOP dan je paard exterieurmatig gescoord. Bij voldoende resultaat op beide kan je paard dan gelijk ster worden. Voor het voorl. keur predikaat zal je het volgende jaar naar de centrale keuring moeten.
Bij voldoende Ibop is dat dan niet voorlopig