Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
haan schreef:janderegelaa schreef:Het lijkt op de foto's of de Special D x Sandro Hit een erg bol profiel heeft tussen de ogen, klopt dat?
Kan je die foto eens laten zien? Scannen ofzo?
youngster schreef:De Niro is teruggetrokken door de eigenaren lees ik net. Jammer
Santvoortje schreef:Ik ben benieuwd naar de rousseau x flemmingh. Ik heb gehoord dat die idd in het voorjaar aangeleverd gaat worden.
"Onze" verkochte Trento gaat naar het najaarsonderzoek. Hij was ook nog erg jeugdig en ik ben blij dat ze hem wat langer de tijd geven.
Yvonniej schreef:Hoe oud is die Trento?
sarabande schreef:Yvonniej schreef:Hoe oud is die Trento?
Wat dacht je![]()
Yvonniej schreef:Begin dit jaar 3 eind dit jaar?
meredith schreef:dat"bolle" is van de sandrohit.
kan geen kwaad hoor.
Maak me meer zorgen om hoe ze gaan presteren.
sarabande schreef:Begin trouwens te twijfelen, maar iig waren er geen zonen van hem aangewezen vorig jaar.
MissHIS schreef:Ja hele fijne hengst! Wel iets klassiek zo in zn model, maar veel springkwaliteit. Super reflexen en techniek. Hij was vanmorgen erg fris en een beetje gespannen, maakte toen een klein foutje en toonde daarna heel veel reactie. In het hele verrichtingsonderzoek heeft hij constant gepresteerd en telkens op dezelfde manier gesprongen. In Schlieckau had hij ook al met veel succes deelgenomen aan het verrichtingsonderzoek, ik vind het zeker een interessante hengst.
Pascha schreef:Carambole is geboren in 2004, lijkt me dus niet echt mogelijk dat er 4-jarige nakomelingen getoond zijn in Den Bosch.
shan schreef:Die van Santvoortje is een A'tje.
Sportstar schreef:Nieuws! Over de Cantos x Epilot hengs Zacantos S
Beste bokkers voor vele is er natuurlijk weer een spannende tijd aangekomen, de voorjaarskeuringen zijn weer aan de beurt. Zo als enkele zich misschien nog herinneren is bij de najaarskeuring van het KWPN de Cantos X Epilot zoon Zacontos S wegens veterinaire redenen terug getrokken uit het verrichtingsonderzoek. De volgens de paarden krant een van de 4 best springende hengsten van de vorige lichting. Is dan ook weer goed gekeurd voor verdere deelnamen. De reden van terugtrekken was het scheef dragen van de staart. Dit is gelukkig allemaal in orde!
Zo als vertelt mag hij dus gewoon zijn verrichtingsonderzoek afronden. volgens de eigenaar Egbert schep is hij veel meer paard geworden goed in vorm en verwacht dan ook dat hij super zal presteren. Hij zal de laatste 4 weken van het verrichting onderzoek dus weer instromen. Houd dit paard in de gaten! Zeer spectaculair springend paard met zeer sterke achterhand.
Mochten jullie nog foto’s hebben zijn die natuurlijk altijd welkom