Ik kan ook echt niet kiezen. Volgens mij weet ik het pas zeker, als het er al inzit

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Suelza schreef:Pffff... ik vind het nog steeds moeilijk. Ik ben helemaal gek van de bloedlijn van Lovefever II, zou ook erg goed passen op de merrie... Maar anderzijds ben ik stiekum verliefd geworden op Sir Shutterfly... Beide hengsten zijn van de "Ijzeren Man" dus ik ga ze maar even irl bewonderen ...
Ik kan ook echt niet kiezen. Volgens mij weet ik het pas zeker, als het er al inzit
LiiNd_Y schreef:hmm nu zit ik nog echt te twijfelen..
ik vind JetSet D wel leuk, maar die is al best oud.....
LiiNd_Y schreef:Washington vind ik ook wel leuk maar die zuigt lucht
en Londondance vind ik ook wel leuk, maar ik weet niet of het zo verstandig is om een volbloed te doen..
lucas03 schreef:LiiNd_Y schreef:hmm nu zit ik nog echt te twijfelen..
ik vind JetSet D wel leuk, maar die is al best oud.....
dus?? daarom is ie niet goed meer? Er zit geen houdbaarheidsdatum op toch?LiiNd_Y schreef:Washington vind ik ook wel leuk maar die zuigt lucht
en Londondance vind ik ook wel leuk, maar ik weet niet of het zo verstandig is om een volbloed te doen..
Kijk eens naar je merrie wat je wilt verbeteren en probeer hierbij een hengst te zoeken, niet op bovengenoemde criteria.
lucas03 schreef:Volbloed gaat geen bergop galop geven.
LiiNd_Y schreef:wat vinden jullie van TC Ravel (contango x democraat) dan?
http://www.coomans.nl
http://www.dekstationwestland.nl
lucas03 schreef:Volbloed gaat geen bergop galop geven.
sarabande schreef:lucas03 schreef:Volbloed gaat geen bergop galop geven.
Je mag komen kijken naar mijn 56% volbloed, wat een domme opmerking weer.
Maar amaze heeft gelijk dat hoort hier niet, daar is exterieur en hengstenkeuze voor.
sarabande schreef:lucas03 schreef:Volbloed gaat geen bergop galop geven.
Je mag komen kijken naar mijn 56% volbloed, wat een domme opmerking weer.
Maar amaze heeft gelijk dat hoort hier niet, daar is exterieur en hengstenkeuze voor.