Volwassenen met een welsh

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

cappelstud

Re: Volwassenen met een welsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 08:59

Onze welshcob merrie Cappells Rosie heeft zopas op de welsh pony & cob show tijdens de landbouwdagen op het kasteel van Alden Biezen (Belgie) de bereden reeks + 137 cm. stokmaat gewonnen. Bij het algemeen kampioenschap was zij tweede

LinZZZZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 19:52

Dat past perfect want ik kan het weten! Is precies een goed maatje Ja
Ik ben zelf nog net geen 1,60 en weeg 53 kg en ik heb gisteren een Welsh-k gekocht van 1,51. Ik sta gewoon leuker op een pony als een paard.

cappelstud

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 20:08

cappelstud schreef:
Onze welshcob merrie Cappells Rosie heeft zopas op de welsh pony & cob show tijdens de landbouwdagen op het kasteel van Alden Biezen (Belgie) de bereden reeks + 137 cm. stokmaat gewonnen. Bij het algemeen kampioenschap was zij tweede

Ik vergat onze welsh cob sectie C hengst HAFODYRYNYS TAZ te vermelden die dezelfde dag zowel zijn reeks als het kampioenschap van de sectie C won op de show van Alden Biezen met Peter Grey van de Thorneyside stud als jurylid.
Het was een prachtige dag en wij waren beladen met de prijzen die de beiden hadden gewonnen

Lest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 20:25

Ik ben 19 (en dus volwasse Tong uitsteken ) en ik heb samen met mijn zusjes een welsh-nwr van 8 jaar.
Ik rij recreatief met hem en mijn zusjes rijden wedstrijden. Als ik later groot en rijk ben wil ik ooit nog eens een welsh-cob, maar dan wel een beetje een ouderwetse barokke.

LinZZZZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 20:26

LinZZZZ schreef:
Dat past perfect want ik kan het weten! Is precies een goed maatje Ja
Ik ben zelf nog net geen 1,60 en weeg 53 kg en ik heb gisteren een Welsh-k gekocht van 1,51. Ik sta gewoon leuker op een pony als een paard.

oow ja en ik ben ook 21 jaar Haha!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 09:10

Aangezien dit een zeer oud topic is en het weer op gang gebracht is door een meisje van 13 zonder welsh, daarmee offtopic dus, sluit ik dit topic.